پلیس کرمان نیروی جدید استخدام می کند

  • شناسه خبر: 186487
پلیس کرمان نیروی جدید استخدام می کند

فرماندهی انتظامی استان کرمان از بین داوطلبان در مقطع افسری و مرکز سپکا پلیس مبارزه با مواد مخدر در مقطع درجه داری داوطلب مرد استخدام می‌کند.

خانه » آخرین اخبار » پلیس کرمان نیروی جدید استخدام می کند

به گزارش خانه خشتی؛ بنا به اعلام مرکز اطلاع رسانی پلیس کرمان، هسته گزینش و استخدام پلیس کرمان طی اطلاعیه‌ای از آغاز ثبت نام برای استخدام متقاضیان مرد و دارای مدارک کارشناسی و کارشناسی ارشد در رشته‌های رایانه (سخت افزار و نرم افزار)، شیمی (محض و کاربردی)، زیست شناسی (ژنتیک، سلولی مولکولی و میکروبیولوژی)، فیزیک (محض و کاربردی)، مکانیک، عمران، الکترونیک و مخابرات، تعمیر و نگهداری هواپیما، مهندسی هوا و فضا، مهندسی ایونیک هواپیما، برق و الکترونیک، هوانوردی و خلبانی پهپاد خبر داده است.

از متقاضیان و فارغ التحصیلان این مدارک تحصیلی خواسته شده با در دست داشتن مدارک تحصیلی و شناسنامه‌ای خود برای انجام ثبت نام، تطبیق مدارک و طی کردن سایر مراحل استخدام به هسته گزینش و استخدام پلیس کرمان واقع در خیایان معلم شهر کرمان مراجعه کنند.

پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا نیز از بین جوانان مومن، متعهد و ولایتی صرفا برای جذب در مرکز تربیت و کنترل عملیات و تسلط بر روی سگ‌های موادیاب پلیس به صورت پیمانی ۵ ساله در مقطع درجه داری مطابق شرایط مرکز گزینش و استخدام ناجا، داوطلب مرد استخدام می‌کند.

متقاضیان می‌توانند در روز‌های سه شنبه از ساعت ۰۸:۳۰ الی ۱۲:۰۰ با در دست داشتن مدارک مورد نیاز به آدرس: کرج – کمالشهر – جاده قدیم کرج قزوین – بعد از پلیس راه چهار باغ – روبروی چسب رازی – خیابان صفاییه – کوچه سوم مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۰۲۱۷۳۰۴۶۶۵۵ -۰۲۶۲۱۸۲۹۵۵۲ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها:
استخدام پلیس کرمان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان