بررسی مشکلات شهرستان انار در سفر یکروزه نماینده مردم رفسنجان

  • شناسه خبر: 186424
بررسی مشکلات شهرستان انار در سفر یکروزه نماینده مردم رفسنجان

حجت الاسلام جلالی نماینده مردم رفسنجان و انار در سفر یک روزه به شهرستان انار به بررسی مسائل و مشکلات بخشی از ادارات و نهادهای این شهرستان پرداخت.

خانه » آخرین اخبار » بررسی مشکلات شهرستان انار در سفر یکروزه نماینده مردم رفسنجان

به گزارش خانه خشتی؛ حجت‌ الاسلام دکتر حسین جلالی در حاشیه بازدید روز دوشنبه از شهرستان انار در جریان مشکلات دامپزشکی این شهرستان قرار گرفت و با توجه به مشکل بودجه به ویژه در حوزه واکسیناسیون دام های سبک و سنگین و کمک به رفع نقایص این اداره قول پیگیری داد.
حجت الاسلام جلالی در بازدید از ساختمان در حال احداث سپاه ناحیه شهرستان انار و مهمانسرای سپاه که در مسیر ترانزیت قرار دارد و پذیرای مسافران زیادی است، نسبت به پیگیری تخصیص بودجه برای تکمیل این مجموعه قول همکاری داد و گفت: باید برای این مجموعه مساعدت جدی صورت گیرد.
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان انار هم مورد بازدید دکتر جلالی قرار گرفت که به دلیل کرونا استفاده از خدمات این کانون محدود شده است.
حجت الاسلام جلالی با تقدیر از همکاری شهردار انار برای اختصاص یک سالن به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان انار خواستار تخصیص تجهیزات از سوی کانون استان به این شهرستان شد و از پیگیری برای رفع سایر کمبودهای این کانون خبر داد.
پارک بانوان شهر انار که حدود ۱۲ هزار متر مربع مساحت دارد و دارای تجهیزاتی ازجمله مسیر پیاده روی، پیست دوچرخه سواری، وسایل بازی کودکان، سالن ورزشی بزرگ و استاندارد، غرفه های صنایع دستی و تولیدات خانگی و فضای سبز است هم مورد بازدید نماینده قرار گرفت. این پارک قرار است در دهه ولایت به بهره برداری برسد.
بازدید از شرکت تعاونی احمدآباد در ادامه انجام شد؛ حجت الاسلام جلالی با ابراز رضایت از عملکرد این شرکت و شفاف سازی و اطلاع رسانی کلیه عملکرد شرکت به یک هزار و ۳ سهامداری که دارد، از اشتغالزایی که در این شرکت تعاونی صورت گرفته تقدیر کرد و آن را یکی از تعاونی های موفق استان دانست.
وی تأکید کرد: باید کمک کنیم تعاونی احمدآباد بتواند کارخانه کود و سم در شهرک صنعتی راه اندازی کند تا اشتغال بیشتری ایجاد کند.
حجت الاسلام جلالی در دیدار رئیس فرهنگ و ارشاد شهرستان انار خواستار طرح نیازمندی های حوزه فرهنگ و هنر و مسائل و مشکلات مربوط به دارالقرآن های این شهرستان به صورت مکتوب شد تا در زمینه رفع آنها اقدام شود.
حجت الاسلام جلالی متذکر شد: در آینده نزدیک زمان بیشتری به شهرستان انار و بررسی و پیگیری مسائل این شهرستان اختصاص خواهیم داد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
بررسی مشکلات رفسنجان و انار حسین جلالی رفسنجان سفر یک روزه نماینده
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان