مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی طرح «کوثر غدیر» در رفسنجان مطرح کرد:

حمایت ۱۰۰ درصدی خیریه های رفسنجان از طرح «کوثر غدیر»

  • شناسه خبر: 186401
حمایت ۱۰۰ درصدی خیریه های رفسنجان از طرح «کوثر غدیر»

مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی طرح «کوثر غدیر» از حمایت ۱۰۰ درصدی خیریه های رفسنجان از طرح ازدواج آسان خبر داد.

خانه » آخرین اخبار » حمایت ۱۰۰ درصدی خیریه های رفسنجان از طرح «کوثر غدیر»

به گزارش خانه خشتی؛ محمد رفیعی مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی طرح «کوثر غدیر» با اشاره به اجرای طرح ازدواج آسان و ضرروت همکاری همه مردم و خیران در این طرح، اظهار داشت: تبیین ازدواج آسان از مهمترین مسائل جامعه است و این نوع ازدواج باید فرهنگ‌سازی شود.
وی با اشاره به اینکه ازدواج آسان سبب امیدبخشی در جامعه می‌شود و با تشکیل خانواده شاهد فرزندآوری و افزایش جمعیت خواهیم بود، عنوان کرد: زوجینی که توانایی تهیه جهیزیه برای تشکیل زندگی را ندارند همه روزه می توانند با شماره ۰۹۳۸۲۲۳۵۶۹۰ تماس و جهت ثبت نام اقدام نمایند، ضمن اینکه از ثبت نام شدگان به وسیله مددکاران وابسته به ارگان های حمایتی این طرح، تحقیق به عمل می آید.
رفیعی با اشاره به اینکه ارگان ها و نهادهای مختلفی به ویژه خیریه ها در طرح «کوثر غدیر» مشارکت دارند، بیان کرد: مؤسسه خیریه خیرین گمنام حضرت زهرا(س) رفسنجان در این طرح هم از لحاظ توان مالی و هم به عنوان یکی از اعضای گروه تحقیق زوج های نیازمند و مشخص کردن اولویت ثبت نام کنندگان این طرح، مشارکت و همکاری دارد.
وی با تاکید بر اینکه هدف موسسه خیریه کوثر رفسنجان تهیه جهیزیه برای دختران نیازمند است، گفت: خیریه کوثر در این طرح توان صد درصدی خود را به کار می گیرد هم از نظر توان مالی و سوق دادن خیران به سمت این طرح و همچنین با گروه تحقیقی که دارد، پای کار است تا این طرح به طور کامل اجرایی شود.
مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی طرح «کوثر غدیر» از اعلام آمادگی خیریه نان و نمک حر رفسنجان (خیریه خبازان) و خیریه بنی هاشم رفسنجان در این طرح خبر داد و گفت: این خیریه ها هم همچون گذشته که در طرح میهمانی های بزرگ رفسنجانی ها و همکاری با موکب خاتم الانبیاء در آزادی زندانیان جرائم غیرعمد مشارکت داشتند این بار هم در خصوص رایزنی با خیران، کمک مالی در حد امکان و شناسایی زوج های نیازمند پای کار هستند.
وی افزود: هیات کربلای رفسنجان هم در خصوص تبلیغات در فضای مجازی همکاری دارد تا کمک های مردمی در این خصوص جمع آوری گردد و طرح به نتیجه برسد.
وی با اشاره به حمایت کمیته امداد شهرستان از این طرح، عنوان کرد: کمیته امداد رفسنجان هم با هماهنگی که با اداره مالیات شهرستان انجام خواهد داد همکاری می کند تا اصناف و شرکت هایی که بدهکاری مالیاتی دارند به جای پرداخت مالیات به این طرح کمک کنند.
مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی طرح «کوثر غدیر» خاطرنشان کرد: اصناف و مغازه داران می توانند کالاها و کمک های غیر نقدی خود را به انبار آستان قدس رضوی، ناحیه مقاومت بسیج و انبار کمیته امداد رفسنجان تحویل دهند.
وی با تاکید بر اینکه حسابی به منظور واریز کمک های نقدی مردم و خیران افتتاح شده است، گفت: شماره کارت ۵۰۴۱۷۲۱۱۱۱۹۲۴۰۱۶ بانک رسالت برای واریز کمک‌های مردمی در این طرح اعلام شده است.
رفیعی عنوان کرد: خیران، مردم، دستگاه‌های اجرایی و نهادهای حمایتی در رفسنجان برای ایجاد زمینه ازدواج آسان و کمک به زوجین نیازمند در تلاش هستند تا با همت جمعی و جهادی، گامی اثرگذار در تشکیل زندگی مشترک داشته باشند.
انتهای پیام/

 

 

 

برچسب ها:
ازدواج آسان خیریه رفسنجان شهرداری رفسنحان طرح کوثر غدیر محمدرفیعی مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی طرح «کوثر غدیر»
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان