حاج غلامعباس کدخدایی برادر شهیدان کدخدایی آسمانی شد

  • شناسه خبر: 186390
حاج غلامعباس کدخدایی برادر شهیدان کدخدایی آسمانی شد

حاج غلامعباس کدخدایی برادر شهیدان علی، حسین و رضا کدخدایی یکی دیگر از اسوه های صبر و ایثار و جهاد در رفسنجان بعد از سالها تحمل عوارض شیمیایی، به برادران شهیدش پیوست.

خانه » آخرین اخبار » حاج غلامعباس کدخدایی برادر شهیدان کدخدایی آسمانی شد

به گزارش خانه خشتی؛ حاج غلامعباس کدخدایی، جانباز و یادگار دوران دفاع مقدس و برادر شهیدان علی، حسین و رضا کدخدایی یکی دیگر از اسوه های صبر و ایثار و جهاد در رفسنجان بعد از سالها تحمل عوارض شیمیایی، به برادران شهیدش پیوست.

مجید فصیحی هرندی فرماندار و حسین جلالی نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس برای این مرحوم پیامی تسلیت صادر کردند که متن پیام ها به شرح زیر است:

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا
در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.
خبر عروج ملکوتی جانباز سرافراز، رزمنده و ایثارگر دوران دفاع مقدس، حاج عباس کدخدایی حقیقتاً مایه تاسف و تحسر گردید.
آن مرد مومن، انقلابی و ولایی سال‌های سال، رنج و مرارت ناشی از جراحات جنگ تحمیلی و عوارض شیمیایی اعصاب و روان را نجیبانه و مظلومانه تحمل کرد و دم بر نیاورد و بر سر عهد و پیمانی که با حضرت دوست بسته بود ماند و امروز به مصداق «و منهم من ینتظر» پس از عمری چشم انتظاری و بی قراری به دوستان و همرزمان و سه برادر شهیدش پیوست.
اینجانب این مصیبت تاسف بار را به خانواده محترم و صبور ایشان و اخوی بزرگوارشان جناب آقای دکتر کدخدایی معاون محترم برنامه ریزی فرمانداری رفسنجان تسلیت عرض نموده و امیدوارم خداوند اجر و ثواب سال های سال مجاهدت انقلابی و صبر و بردباری آن عزیز را بهره‌مند شدن از روح و ریحان بهشتی و جنات عالیه قرار دهد.
حسین جلالی – نماینده مردم شهرستانهای رفسنجان و انار

کل من علیها فان و یبقی وجه ربک ذوالجلال و الاکرام

جناب آقای دکتر کدخدایی معاون محترم برنامه ریزی فرمانداری رفسنجان

درگذشت برادر بزرگوار شهیدان علی ، رضا و حسین  کدخدایی ، جانباز معزز  جناب حاج غلامعباس کدخدایی  موجب تأثر و تألم خاطر گردید، بی تردید خانواده ای که برای رضای خدا سه تن از عزیزترین جوانان خویش را تقدیم نظام مقدس جمهوری نموده تا حافظ نظام و کشور اسلامی مان باشد از جایگاه ممتاز و برجسته ای در رضوان الهی برخوردار خواهند بود.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به جنابعالی و والده صبور و فاضله  و خانواده بزرگوار کدخدایی و وابستگان ، برای این عزیز راحل الی الله  رحمت و مغفرت واسعه الهی  را مسئلت می نمایم .

فرماندار رفسنجان

انتهای پیام/

 

برچسب ها:
رفسنجان شهید کدخدایی علامعباس کدخدایی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان