با حضور معاون امور دهیاری های سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور؛

چهار طرح عمرانی در روستای هرمز آباد رفسنجان به بهره برداری رسید/ تصاویر

  • شناسه خبر: 186364
چهار طرح عمرانی در روستای هرمز آباد رفسنجان به بهره برداری رسید/ تصاویر

با حضور معاون امور دهیاری های سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور صبح امروز چهار طرح عمرانی در روستای هرمز آباد رفسنجان افتتاح شد.

خانه » اجتماعی » چهار طرح عمرانی در روستای هرمز آباد رفسنجان به بهره برداری رسید/ تصاویر

به گزارش خانه خشتی، دکتر علی قربانی معاون امور دهیاریهای سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور در سفر یک روزه خود به رفسنجان صبح امروز با همراهی مصطفی بخشی بخشدار رفسنجان و جمعی از دیگر مسئولان از کارخانه آسفالت شرکت تعاونی دهیاری این شهرستان بازدید کرد.

قربانی در حاشیه این دیدار عملکرد شرکت تعاونی دهیاران در رفسنجان را منحصر به فردی و شایسته تقدیر خواند.

معاون امور دهیاری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور در ادامه سفر خود با حضور در روستای هرمز آباد چهار طرح عمرانی را افتتاح کرد.

این طرح ها شامل ۲۵ هزار متر مربع آسفالت با اعتبار ۲۷ میلیارد ریال، روشنایی معابر به طول یک هزار متر با اعتبار ۳.۵ میلیارد ریال،  جدولگذاری قسمتی از خیابان این روستا به میزان ۲ هزار و ۵۰۰ متر با اعتبار ۵ میلیارد ریال و بوستان جانباز در زمینی به مساحت ۷۵۰ متر مربع و با اعتبار ۳.۵ میلیارد ریال بوده است.

معاون امور دهیاری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور در آیین افتتاح طرح های عمرانی هرمز آباد رفسنجان از واریز اعتبار بیش از ۶۳ هزار میلیارد ریال عتبار به حساب دهیاری های ۳۵ هزار و ۴۶۰ روستای فعال در کشور در سال گذشته خبر داد.

وی افزود: در استان کرمان ۳۶۰ میلیارد تومان اعتبار از محل ماده ۵۸ بصورت تسهیلات کم بهره در اختیار دهیاری ها گذاشته شد.

قربانی گفت: مردم به واسطه شرایط بد اقتصادی له شدند و تحت فشار هستند و به همین دلیل خدماتی را که کشور به ویژه در مناطق کمتر توسعه یافته داده را نمی بینند.

وی بیان کرد: سال گذشته ۱۷ هزار ماشین آلات در کل کشور به دهیاری ها داده شده است.

معاون امور دهیاری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور خاطر نشان کرد: سه برابر کل بودجه دهیاری، تسهیلات کم بهره برای درآمد زایی در روستاها به دهیاری ها اعطا می شود.

بخشی بخشدار رفسنجان نیز در این آیین از جمعیت بالغ بر ۱۰۸ هزار نفر در ۱۰۵ روستای این شهرستان خبر داد و گفت: از سال گذشته تا کنون ۳۰۰ هزار مترمربع آسفالت روستایی انجام شده که سهمیه بخشی از این آسفالت قیر رایگان بوده است.

وی افزود: ۴۵۰ کیلومتر مربع وسعت روستاهای رفسنجان است.

علی قربانی در ادامه این سفر با حضور در نشستی صمیمانه با حضور فرماندار رفسنجان به بررسی مشکلات دهیاری های در این شهرستان پرداخت.

خبر از مژده عباس پور

عکس از محمد مهدی حسینی

انتهای پیام/

 

 

برچسب ها:
افتتاح دهیاری ها معاون امور دهیاری های سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور هرمز آباد
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان