بیش از پنج هزار داوطلب کنکور سراسری در رفسنجان رقابت کردند + تصاویر

  • شناسه خبر: 186344
بیش از پنج هزار داوطلب کنکور سراسری در رفسنجان رقابت کردند + تصاویر

نماینده سازمان سنجش در دانشگاه ولیعصر رفسنجان گفت: ۵ هزار و ۳۵۰ داوطلب کنکور سراسری در پنج رشته هنر، علوم انسانی، علوم ریاضی، علوم تجربی و زبان های خارجی در رفسنجان به رقابت پرداختند.

خانه » علم و فن آوری » بیش از پنج هزار داوطلب کنکور سراسری در رفسنجان رقابت کردند + تصاویر

محسن ارسلان امروز در گفتگو با خانه خشتی از اتمام برگزاری کنکور سراسری در رفسنجان با شرکت پنج هزار و ۳۵۰ داوطلب خبر داد و اظهار کرد: از این تعداد سه هزار و ۳۴۴ داوطلب خانم و یک هزار و ۹۸۶ داوطلب آقا بودند که طی روزهای چهارشنبه، پنجشنبه، جمعه و شنبه، ۹ الی ۱۲ تیرماه در دانشگاه ولیعصر رفسنجان به رقابت پرداختند.

وی افزود: آزمون گروه علوم انسانی با یک هزار و ۲۷ داوطلب و علوم ریاضی با ۶۴۹ داوطلب در روز پنجشنیه ۱۰ تیرماه برگزار شد و درصد حضور خانم ها در آزمون گروه ریاضی ۳۰.۸۱ درصد و علوم انسانی ۶۳.۷۷ درصد بوده است.

نماینده تام الاختیار دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان در برپایی آزمون سراسری گفت: از دو هزار و ۱۷۷ دوطلب شرکت کننده در گروه علوم تجربی در رفسنجان یک هزار و ۴۴۳ داوطلب خانم و ۷۳۴ داوطلب آقا حضور داشتند.

وی همچنین به شرکت ۷۰۹ داوطلب در رشته زبان های خارجی اشاره و بیان کرد: از این تعداد ۱۹۰ نفر خانم  ۲۰۹ نفر آقا شرکت کردند.

ارسلان یادآور شد: در گروه هنر نیز ۷۷۸ داوطلب شرکت کنند که از این تعداد ۵۵۶ نفر خانم و ۲۲۲ آقا بوده اند.

وی تصریح کرد: درصد حضور بانوان در کنکور امسال در رفسنجان در تمامی رشته ها به جز علوم ریاضی بیشتر از ۶۳ درصد بوده است.

ارسلان ضمن قدردانی از همکاری ارگان هایی همچون مدیریت آب و برق، شهرداری، آتش نشانی، اتوبوس رانی، هلال احمر، اورژانس و بهداشت و درمان وهمچنین حمایت قرمانداری و مجتمع مس سرچشمه در تامین ملزومان بهداشتی همچون ماسک و ماده ضدعفونی خاطر نشان کرد: کنکور امسال در شرایط مطلوب و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

وی خاطر نشان کرد: با استقرار پزشک و پرستار شرایط مناسب در دانشگاه مهیا شد و با رعایت استانداردهای لازم و همراهی کادر بهداشتی دانشجویان مبتلا به کرونا نیز در آزمون سراسری امسال شرکت کردند.

 

عکس از رضا ساجدی

انتهای پیام/

برچسب ها:
دانشگاه ولیعصر رفسنجان کنکور کنکور 1400 کنکور در رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان