عملیات اجرایی احداث دو مجتمع آموزشی تمام‌هوشمند در شهر سرچشمه آغاز شد

  • شناسه خبر: 186260
عملیات اجرایی احداث دو مجتمع آموزشی تمام‌هوشمند در شهر سرچشمه آغاز شد

عملیات اجرایی احداث دو مجتمع آموزشی تمام‌هوشمند در شهر سرچشمه توسط مجتمع مس سرچشمه رفسنجان، طی مراسمی آغاز شد.

خانه » آخرین اخبار » عملیات اجرایی احداث دو مجتمع آموزشی تمام‌هوشمند در شهر سرچشمه آغاز شد

به گزارش خانه خشتی؛  این مراسم (عصر سه‌شنبه ۸ تیرماه ۱۴۰۰) با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی؛ امام جمعه کرمان، دکتر سعدمحمدی؛ مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، دکتر فصیحی هرندی؛ فرماندار رفسنجان، مهندس احمدی؛ مدیر مجتمع مس سرچشمه رفسنجان و جمعی از مسئولان شهرستان رفسنجان و مدیران مجتمع مس سرچشمه رفسنجان، در سرچشمه برگزار شد.

شرکت مس فراتر از محدوده ماموریت خود به کشور کمک می‌کند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: شرکت مس فراتر از محدوده ماموریت خود به کشور کمک می‌کند و بزرگ‌ترین خدمتش کمک به رونق اشتغال است.

حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌ سلیمانی در این آیین اظهار کرد: جا دارد از مسئولان شهرستان رفسنجان و مدیریت شرکت ملی صنایع مس ایران و مجتمع مس سرچشمه رفسنجان برای این اتفاق بسیار مهم در این منطقه تقدیر و تشکر کنم.

ویگفت: اصولاً فرهنگ و دانش و تعلیم و تربیت، زیربنای هر اتفاق مثبتی در هر منطقه است. اگر مجتمع مس سرچشمه با این عظمت کار می‌کند با دست باکفایت دانشمندانی این اتفاقات رقم می‌خورد که سال‌ها در کلاس‌های درس آموزش و پرورش، مدرسه و دانشگاه نشستند و تعلیم و تربیت را تجربه کرده و متخصص شدند تا فکر و اندیشه و ذهن آنها خلاقیت پیدا کند که این حرکت‌های بزرگ ملی و فراملی را رقم بزنند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان تصریح کرد: مدرسه، کانون پرورش انسان‌های شایسته و متخصصی است که می‌توانند هر موضوع مثبتی را در حوزه‌های مختلف پیشرفت کشور رقم بزنند.

علیدادی‌ سلیمانی با قدردانی از مسئولان شرکت مس و مجتمع مس سرچشمه رفسنجان برای توجه به این مسأله و احداث مدرن‌ترین و پیشرفته‌ترین مجتمع‌های آموزشی در شهر سرچشمه تاکید کرد: اینکه شرکت مس از مسئولیت‌های اجتماعی خود غافل نمی‌شود جای قدردانی دارد و به سهم خودم از مدیران و مسئولان این شرکت تشکر می‌کنم.

وی خاطرنشان کرد: شرکت مس فراتر از محدوده ماموریت خود به کشور کمک می‌کند و بزرگ‌ترین خدمتش کمک به رونق اشتغال است.

همه موظف به پرورش نیروی انسانی شایسته هستیم

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران گفت: همه ما موظف هستیم نیروی انسانی شایسته را در همه ابعاد اعم از بعد تعهد، تخصص و… پرورش دهیم.

دکتر اردشیر سعدمحمدی، در آیین آغاز عملیات اجرایی احداث دو مجتمع آموزشی تمام‌هوشمند در شهر سرچشمه اظهار کرد: باعث خوشحالی است که امروز شاهد کلنگ‌زنی دو مجموعه آموزشی تمام‌هوشمند هستیم و جا دارد از آقای مهندس احمدی، مدیر مجتمع مس سرچشمه، به‌خاطر نوع نگاه‌شان به این موضوع تشکر کنم.

وی افزود: نیروی انسانی شایسته است که تحول ایجاد می‌کند، نیروی انسانی شایسته را باید پرورش داد و برایش هزینه کرد و مسیر درست را انتخاب کرد.

مدیرعامل شرکت مس عنوان کرد: امیدوارم این مجتمع آموزشی به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی و هدایت شود که بتواند جوانانی را پرورش دهد که مایه افتخار کشور باشند.

سعدمحمدی در ادامه افزود: شرکت مس مسیر خوبی را طی می‌کند،۱۰۲هزار میلیارد تومان پروژه را شروع کرده و امیدواریم ظرف چهارسال آینده جزو ۱۰ شرکت برتر دنیا در تولید مس قرار بگیریم.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران تأکید کرد: همه این موفقیت‌ها بیانگر استفاده از نیروی انسانی شایسته است و همه ما موظفیم این نیروی انسانی شایسته را در همه ابعاد اعم از  بعد تعهد، تخصص و… پرورش دهیم که همه این‌ها در کنار هم می‌تواند موجب موفقیت شود.

از پیش دبستانی تا متوسطه دوم در مدارس هوشمند سرچشمه

مدیر نمایندگی آموزش و پرورش در شهر سرچشمه، در رابطه با احداث دو مجتمع آموزشی هوشمند گفت: اینمجموعه‌ها، دو مجتمع پسرانه و دخترانه ۱۲کلاسهبا زیربنای بالغ بر ۳۰۰۰متر است.

اکبر خدادادیادامه داد: این آموزشگاه‌ها از پیش‌دبستانی تا متوسطه دوم را پوشش خواهند داد و شامل کلاس‌های درس هوشمند، فضای بازی و… به صورت مدرن خواهند شد.

وی عنوان کرد: علاوه بر این دو مجتمع که با هزینهشرکت مس احداث می‌شود، دو مجموعه هنرستان ۹کلاسه و دبستان ۱۲کلاسه هم با مشارکت مجتمع مس سرچشمه در شهر رفسنجان ساخته می‌شود.

خدادادی تصریح کرد: با احداث این دو مجتمع آموزشی هوشمند، شهر سرچشمه به یکی از پایلوت‌های آموزشی در استان تبدیل شده و از پیشروترین متدهای آموزش برخوردار خواهد شد.

براساس این گزارش، تفاهم‌نامه ساخت دو مجتمع آموزشی تمام‌هوشمند در شهر سرچشمه، یک هنرستان ۹کلاسه و یک دبیرستان۱۲کلاسه در شهر رفسنجان، صبح سه‌شنبه ۸ تیرماه با حضور دکتر احمدی لاشکی؛ معاون پارلمانی و حقوقی وزیر آموزش و پرورش، مدیرکل آموزش و پرورش و مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان، مهندس صالحی؛ معاون پشتیبانی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان، روح‌الله ابوالهادی؛ مدیر روابط عمومی و خدمات اجتماعی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان و دکتر تقوی؛ مدیر آموزش و پرورش شهرستان رفسنجان، در رفسنجان منعقد شد.

انتهای پیام/

 

برچسب ها:
دو مجتمع تمام هوشمند شهر سرچشمه
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان