با حمایت مجتمع مس سرچشمه و مشارکت باشگاه صنعت مس رفسنجان؛

اولین اکران ” کپسول ” در رفسنجان به نمایش گذاشته شد / تصاویر 

  • شناسه خبر: 186194
اولین اکران ” کپسول ” در رفسنجان به نمایش گذاشته شد / تصاویر 

فیلم کوتاه ” کپسول ” ساخته هنرمند خوش ذوق شهرمان امیر پذیرفته برای اولین بار با حضور جمعی از مسئولان و هنرمندان در رفسنجان اکران شد.

خانه » اجتماعی » اولین اکران ” کپسول ” در رفسنجان به نمایش گذاشته شد / تصاویر 

به گزارش خانه خشتی، آیین اولین اکران فیلم ” کپسول ” به کارگردانی و نویسندگی امیر پذیرفته با حضور جمعی از مسئولان، هنرمندان، اهالی سینما و عوامل فیلم در تالار خیام دانشگاه ولی عصر عج رفسنجان با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار شد.

این فیلم با حمایت مجتمع مس سرچشمه رفسنجان و مشارکت باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس و شهرداری رفسنجان و همچنین اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آماده نمایش شده است.

امیر پذیرفته کارگردان و نویسنده فیلم کوتاه “کپسول” در آیین اولین اکران فیلمش اظهار کرد: از باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس تشکر می کنم که به من اعتماد کردند و از مجتمع مس سرچشمه سپاسگزارم که پشتوانه من شدند تا رشد کنم.

وی یادآور شد: قدردان حمایت های انجمن سینمای جوان، فرهنگ و ارشاد اسلامی و شهرداری هستم، امیدوارم در ادامه راه بتوانم جواب اعتماد شما را بدهم.

ایمان محمدآبادی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رفسنجان نیز در این آیین مشارکت باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس رفسنجان در ساخت این قیلم را حائز اهمیت برشمرد و گفت: نقش بستن عنوان رفسنجان شهر کتابخوان بر پیراهن تیم فوتبال مس رفسنجان در بازی های لیگ برتر نیز اقدام بسیار خوبی بود که با حمایت باشگاه اتفاق افتاد و بازخوردهای زیادی از سراسر کشور نسبت به این اقدام داشت.

محسن ارسلان رئیس هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس نیز به کارنامه فرهنگی این باشگاه اشاره کرد و گفت: باشگاه صنعت مس تاکنون نشان داده است مهمترین رکن به عنوان هدف در کنار کار ورزشی اخلاق مداری بوده و با آن پایبند بوده است.

در این مراسم از پوستر فیلم کپسول رونمایی شد و از عوامل و حامیان فیلم کپسول تقدیر بعمل آمد.

فیلم کوتاه کپسول با نقش آفرینی بابک نوری، ندا حسینی و میلاد ترقی خواه در انجمن سینمای جوان رفسنجان تولید و در روستاهای داوران و دره جوز از توابع رفسنجان ساخته شده است.

مدیر فیلمبرداری کپسول داوود محمدی، برنامه ریز و دستیار اول کارگردان علی غیاثی، دستیار کارگردان مهیار صیفوری، تدوین شیدا گرجی، مدیر تولید احمدرضا فداکار، جانشین تولید سعید طباطبایی، مدیر صدابرداری سلمان، منشی صحنه سمانه اسکندری، گریم هانی گلشاهی، طراح صحنه و لباس الهام خدابنده لو، طراحی و ترکیب صدا حسین قورچیان، اصلاح رنگ و نور پویان آقابابایی، عکاس سیمین محیط، طراح پوستر آیه فیلم، مدیر رسانه ای و روابط عمومی بهناز شریفی، پخش بین الملل میدیا کیاست از جمله عوامل این فیلم کوتاه هستند.

انتهای پیام/

 

 

برچسب ها:
امیر پذیرفته باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس رفسنجان سینمای جوان فیلم کپسول کپسول مجتمع مس سرچشمه
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان