معاون وزیر آموزش و پرورش مطرح کرد؛

مستندسازی ۵۰ درصد از املاک آموزش و پرورش در کشور

  • شناسه خبر: 186183
مستندسازی ۵۰ درصد از املاک آموزش و پرورش در کشور

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: ۵۰ درصد از املاک آموزش و پرورش در کشور مستند سازی شده اما آمار استان کرمان در این مورد کمتر است.

خانه » رفسنجان » مستندسازی ۵۰ درصد از املاک آموزش و پرورش در کشور

به گزارش خانه خشتی؛ قاسم احمدی لاشکی صبح امروز در آیین افتتاح هنرستان خیرساز دکتر ایرانی در کبوترخان رفسنجان با تشکر از خانواده خیرساز آقای ایرانی، اظهار داشت: عملکرد ادارات نوسازی مدارس و آموزش و پرورش با اجرای پروژه های بالای ۱۵ هزار متر مربع در شرایط تحریم قابل تقدیر است.

معاون پارلمانی و حقوقی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه در استان کرمان ۴۹ درصد دانش آموزان در رشته های فنی و حرفه ای و کاردانش مشغول به تحصیل هستند، افزود: آموزش باید به سمت مهارت محوری سوق داده شود چرا که تعداد زیادی از دانش آموزان وارد رشته های تجربی و انسانی می شوند و بعد از فارغ التحصیلی برای جذب در بازار کار به مشکل بر می خورند.

وی همچنین در حاشیه مراسم امضای تفاهم‌نامه ساخت دو مجتمع آموزشی تمام هوشمند در شهر مس سرچشمه رفسنجان در محل هتل جهانگردی در جمع خبرنگاران گفت: سفر دو روزه ای به استان کرمان داشتیم که راجع به موضوعات مختلف آموزش و پرورش برنامه ریزی کنیم که یکی از مهم ترین این موضوعات مستند سازی املاک و اراضی آموزش و پرورش در استان کرمان است.

احمدی لاشکی با تاکید بر اینکه در حوزه مستندسازی املاک استان کرمان جزو شش استان اول در کشور است با این وجود با آنچه که مطلوب ما است فاصله دارد، گفت: قریب به  ۵۰ درصد از املاک آموزش و پرورش در کشور مستند سازی شده اما آمار استان کرمان در این مورد کمتر است.

معاون پارلمانی و حقوقی وزارت آموزش و پرورش عنوان کرد: مشاور املاک و بنیاد مسکن استان قول مساعد دادند که تا پایان تابستان بخش اعظمی از اراضی که دفترچه ای بودند به صورت سند تک برگ ارائه  شود.

وی با اشاره به اینکه رفسنجان از حوزه هایی است که دارای یک قدمت قابل قبول فرهنگی و آموزشی است، ادامه داد:  تفاهم نامه ای با حضور بخش خیر ساز هماهنگ شد چهار مدرسه توسط شرکت مس برای آموزش و پرورش ساخته خواهد شد که از این تعداد دو مدرسه، تمام هوشمند است.

گفتنی است در سفر یک روزه معاون پارلمانی و حقوقی وزیر آموزش و پرورش چند پروژه در حوزه آموزش و پرورش  در شهرستان رفسنجان افتتاح و کلنگ زنی شد.

انتهای پیام/

 

 

برچسب ها:
آیین افتتاح هنرستان خیرساز دکتر ایرانی تفاهم‌نامه ساخت دو مجتمع آموزشی تمام هوشمند رفسنجان قاسم احمدی لاشکی معاون پارلمانی و حقوقی وزارت آموزش و پرورش
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان