دو مجتمع آموزشی هوشمند در شهر سرچشمه رفسنجان کلنگ زنی شد

  • شناسه خبر: 186157
دو مجتمع آموزشی هوشمند در شهر سرچشمه رفسنجان کلنگ زنی شد

با حضور مدیرعامل صنایع مس ایران ، امام جمعه کرمان، مسئولان مجتمع مس و رفسنجان دو مجتمع آموزشی هوشمند در شهر سرچشمه کلنگ زنی شد.

خانه » آخرین اخبار » دو مجتمع آموزشی هوشمند در شهر سرچشمه رفسنجان کلنگ زنی شد

به گزارش خانه خشتی؛ آیین آغاز عملیات اجرایی احداث دو مجتمع آموزشی تمام هوشمند در شهر سرچشمه رفسنجان با حضور سعدمحمدی مدیرعامل صنایع مس ایران، علیدادی امام جمعه کرمان و مسئولان مجتمع مس و شهرستان در محل مدرسه ۱۷ شهریور شهر سرچشمه برگزار شد.

اردشیر سعد محمدی در این آیین با تشکر از مدیر مجتمع مس سرچشمه و با تاکید بر اینکه نیروی انسانی شایسته در منطقه تحول ایجاد می کند، اظهار داشت: نیروی انسانی شایسته را باید پرورش و آموزش داد و برایش هزینه کرد تا در مسیر درستی قرار گیرد.

مدیرعامل صنایع مس ایران افزود:  امیدوارم تمام عزیزانی که در این شهرک زندگی میکنند به گونه برنامه ریزی کنند که بتوانند جوانان شایسته ای پرورش دهد تا برای این مجموعه و کشور مفید و همچنین مایه افتخار نظام و کشور باشند.

وی بیان کرد: شرکت مس مسیر خوبی را طی میکند،  ۲ ۱۰هزار میلیارد تومان پروژه را شروع کردیم و امیدواریم جزو ۱۰ شرکت برتر دنیا در تولید مس ظرف چهار سال آینده قرار بگیریم.

سعد محمدی با اشاره به اینکه همه موفقیت ها در مجتمع مس بیانگر استفاده از نیروی انسانی شایسته است، گفت:  همه ما موظف هستیم نیروی انسانی شایسته را در بعد علمی، دینی و اخلاقی پرورش دهیم و داشتن تعهد و تخصص در کنار آن میتواند باعث موفقیت شود.

انتهای پیام/

 

برچسب ها:
دو مجتمع آموزشی هوشمند رفسنجان سعد محمدی شهر سرچشمه کلنگ زنی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان