فرماندار رفسنجان:

درصد مشارکت خیرین در رفسنجان قابل توجه و تحسین است

  • شناسه خبر: 186129
درصد مشارکت خیرین در رفسنجان قابل توجه و تحسین است

فرماندار رفسنجان گفت: درصد مشارکت خیرین در رفسنجان قابل توجه است و در این شهرستان مرکز دولتی صفر و بدون کمک خیرین نداریم

خانه » اجتماعی » درصد مشارکت خیرین در رفسنجان قابل توجه و تحسین است

به گزارش خانه خشتی، مجید فصیحی هرندی در آیین افتتاح طرح های عمرانی دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان که صبح امروز با حضور معاون وزیر علوم  در سالن خیام این دانشگاه برگزار شد، پویای امور خیر و مشارکت بالای خیرین در شهرستان رفسنجان را تحسین و با اشاره به تفاومت درآمدی اعضای هیات علمی دانشگاهیان در کشور با سایر نقاط دنیا بیان کرد: برخی در مرحله ثمردهی کشور را ترک می کنند و این دغدغه بزرگی است که دلسوزان کشور را غمگین می کند هرچند این از زحمات وزارت علوم برای پرورش نیروی انسانی کم نمی کند.

وی ابزار امیدواری کرد تا سال تحصیلی جدید با وجود شرایط کرونا و انجام واکسیناسیون  با حضور دانشجویان و اعضای هیات علمی آغاز شود.

هرندی به مجموعه آگاه ویزه بانوان اشاره کرد که به همت خیر بنا نهاده شده  خاطر نشان کرد: درصد مشارکت خیرین در رفسنجان قابل توجه است و در این شهرستان مرکز دولتی صفر و بدون کمک خیرین نداریم و در آینده ای نزدیک بیمارستانی مردنی به همت این خیرین در رفسنجان راه اندازی خواهد شد.

وی در ادامه به مشارکت بیش از میانگین کشوری در انتخابات ۲۸ خرداد در شهرستان رفسنجان اشاره کرد و گفت: خدمت به این مردم و همه مردم ایران افتخار است و اگر نصیب فردی شد باید شکرگزاری کند.

حجت الاسلام جمالی مسئول نهاد رهبری در دانشگاه ولیعصر رفسنجان نیز در این مراسم کار برای خدا و کسب رضای او را گنج بزرگی دانست و گفت: مسئولان دانشگاه ولیعصر در تمام دوره ها به جد دنبال پیشرفت هستند و پیشرفت در این دانشگاه نسبت با سایر مراکز علمی قابل ملاحظه است.

وی خاطر نشان کرد: قدم در راه توسعه علمی اجر بالایی در روایات قرآنی و معصومین درد و خیرین که با مشارکت در این امور  برای خود باقیات و صالحات  اندوختند سالیان سال در ثواب علم آموزی این مراکز شریک هستند.

انتهای پیام/

برچسب ها:
خیرین دانشگاه ولیعصر فرماندار رفسنجان مشارکت
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان