با حضور معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم؛

پنج طرح عمرانی دانشگاه ولیعصر رفسنجان به بهره برداری رسید / تصاویر

  • شناسه خبر: 186080
پنج طرح عمرانی دانشگاه ولیعصر رفسنجان به بهره برداری رسید / تصاویر

امروز با حضور محمد تقی نظرپور معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم پنج طرح عمرانی در دانشگاه ولی عصر عج رفسنجان افتتاح شد.

خانه » علم و فن آوری » پنج طرح عمرانی دانشگاه ولیعصر رفسنجان به بهره برداری رسید / تصاویر

به گزارش خانه خشتی، محمد تقی نظرپور معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم از شب گذشته میهمان رفسنجان بوده و صبح امروز با حضور وی و مدیر کل نظارت و کارشناس طرح های عمرانی وزارت علوم و با همراهی جمعی از مسئولان رفسنجان، پنج طرح عمرانی دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان به بهره برداری رسید.

نظرپور در اولین لحظات حضورش در دانشگاه ولیعصر، به مقام شامخ شهدای گمنام این دانشگاه ادای احترام کرد.

ساختمان سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی (دانشکده مدیریت و اقتصاد)، مرکز نظارت تصویری سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، آزمایشگاه مرکزی، بازسازی سالن آمفی تئاتر موزه و مجموعه گلخانه های آموزشی تحقیقاتی دانشکده کشاورزی دانشگاه ولیعصر طرح های افتتاحی امروز بود.

به گفته حسن رنجبر عسکری رئیس دانشگاه ولیعصر، ساختمان دانشکده مدیریت و اقتصاد که به نام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی  نامگذاری شده است با زیربنای شش هزار متر مربع و محوطه سازی ۴۷۰۰ متر مربع در دو طبقه ۱۷ و نیم میلیارد تومان هزینه در برداشته است.
مرکز نظارت تصویری سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نیز شامل تعداد ۳۷۹ دستگاه دوربین جدید و به روز و سه مرکز سروری جهت حفاظت از مجموعه دانشگاهی دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان با اعتبار سه میلیارد و ۲۲۷ میلیون تومان راه اندازی شده است.

آزمایشگاه مرکزی دانشگاه ولیعصر با زیربنای ۳۷۵ متر مربع از سال ۹۸ آغاز شده و امسال با پیمانکار امانی به بهره برداری رسیده است.
بازسازی سالن آمفی تئاتر موزه شامل تعویض کامل پارچه کوبی دیوار، رنگ آمیزی کامل در و دیوارهای چوبی، تعویض کامل صندلی ها، ساخت اتاق کنترل
تعویض کامل موکت و لب پله، نصب پرده اکران و اصلاح کامل سیستم برق کشی و نورپردازی نیز دیگر طرح افتتاحی امروز بود.


مجموعه گلخانه های آموزشی تحقیقاتی دانشکده کشاورزی نیز با زیربنا(فاز اول) ۹۰۰ متر مربع که امروز به بهره برداری رسید، مجهز به سیستم های خنک کننده پَد و فَن، گرمایش گرماتاب و سیستم مه پاش است و یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان هزینه در بر داشته است.

رنجبر عسکری در آیین افتتاح این طرح ها همچنین از الحاق دانشگاه حضرت نرجس با ۳۵۰ دانشجو به دانشگاه ولیعصر خبر داد.

در این مراسم از جمعی از اعضای هیات علمی دانشگاه به پاس تلاش ایشان در راه اندازی این طرح ها از سوی ریاست دانشگاه تقدیر بعمل آمد.

                        

انتهای پیام/

برچسب ها:
افتتاح دانشگاه ولیعصر رفسنجان دکتر محمد تقی نظرپور طرح عمرانی وزارت علوم
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان