دادستان رفسنجان در نشست خبری امروز مطرح کرد؛

رفسنجان رتبه اول استان در کاهش جمعیت کیفری زندان را دارد

  • شناسه خبر: 186066
رفسنجان رتبه اول استان در کاهش جمعیت کیفری زندان را دارد

دادستان رفسنجان گفت: ظرف دو سال گذشته ۲۰۰ نفر از زندان رفسنجان آزاد شدند و هم اکنون جمعیت زندان به ۵۰۰ نفر محکوم رسیده است.

خانه » اجتماعی » رفسنجان رتبه اول استان در کاهش جمعیت کیفری زندان را دارد

به گزارش خانه خشتی، ایمان شهسواری در نشست خبری که امروز به مناسبت هفته قوه قضائیه در سالن کنفرانس دادگستری رفسنجان برگزار شد اظهار کرد: ظرف دو سال گذشته ۲۰۰ نفر از زندان رفسنجان با عفو رهبری، اجرای قانون کاهش مجازات حبس تعزیری و حمایت از زندانیان مالی توسط ستاد دیه، موکب خاتم الانبیاء، امام جمعه شهرستان، دادگستری و بسیج حقوقدانان آزاد شدند.

وی افزود: تاکنون ۹ مورد بازدید از کارخانجات و مراکز تولیدی شهرستان رفسنجان به منظور حمایت و رفع موانع تولید انجام شده است.

شهسواری گفت: بازدید از کشتارگاه های مرغ و اتحادیه تعاونی مرغداران انجام شده و همچنان برای شنیدن مشکلات مرغداران و ارائه راه حل ادامه خواهد داشت.

وی بر ضرورت فرهنگ سازی در کاهش میل به مصرف مواد مخدر تاکید کرد و گفت: سرقت جرم اول در شهرستان رفسنجان است و پس از آن ضرب و جرح و اعتیاد به مواد مخدر بیشترین جرائم را به خود اختصاص داده است.

دادستان رفسنجان تصریح کرد: رانندگی بدون گواهی نامه به ویژه در نوجوانان در سطح شهر رفسنجان افزایش یافته است و نیاز به فرهنگ سازی در این زمینه با کمک رسانه هاست.

شهسواری از راه اندازی دو شعبه رسیدگی به شکایات در دادگستری رفسنجان خبر داد و گفت: هم اکنون شش شعبه برای پاسخگویی به ارباب رجوع در حال خدمت رسانی است.

دادستان رفسنجان خاطر نشان کرد: زندان رفسنجان با همکاری تعدادی از شرکت های شهرستانی در حال بهسازی است و مجتمع مس سرچشمه نیز برای سفتینگ زندان اعلام همکاری داشته است.

انتهای پیام/

برچسب ها:
دادستان رفسنجان زندان رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان