دادستان رفسنجان:

آزادی ۱۰۰ زندانی جرائم غیرعمد از زندان رفسنجان / رضایت مردم الویت اصلی دادگستری است

  • شناسه خبر: 185998
آزادی ۱۰۰ زندانی جرائم غیرعمد از زندان رفسنجان / رضایت مردم الویت اصلی دادگستری است

دادستان رفسنجان گفت: آزادی زندانیان غیر عمد در شهرستان سال گذشته با همکاری امام جمعه رقم خورد و بیش از ۱۰۰ نفر کاهش موجودی در امار زندانیان رفسنجان صورت گرفت که اقدام خوبی بود.

خانه » اجتماعی » آزادی ۱۰۰ زندانی جرائم غیرعمد از زندان رفسنجان / رضایت مردم الویت اصلی دادگستری است

به گزارش خانه خشتی، ایمان شهسواری در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته رفسنجان با گرامیداشت یادو خاطره شهید دکتر بهشتی و یاران باوفایش اظهار کرد: به پاس خدمات شهید بهشتی و بارانس یکم تا هفتم تیرماه به نام هفته قوه قضائیه نامیده شده است، شهید بهشتی ساختاز صحیح را برای دادگستری بنا نهاد.

وی افزود: در چند سال اخیر تحولاتی در قوه قضائیه داشتیم و تماما با هدف کسب رضایتمندی و پاسخگویی و تکریم ارباب رجوع بوده است و انجام آن با همکاری سپاه پاسداران، نیروی انتظامی و دولت همراه است است، قوه قضائیه بدون هماهنگی با سایر قوا و نهادهای دیگر به تنهایی نمی تواند خدمات لازم را فراهم نماید.

دادستان رفسنجان بیان کرد: بازسازی کامل زندان رفسنجان با کمک شرکت های موجود و همکاری ادارات در حال انجام است، ۵۰۰ نفر در زندانی رفسنجان زندانی هستند و اقدامات لازم برای باز اجتماعی شدن و برگشت سالم به جامعه در حال انجام است.

وی ادامه داد: ساختمان جدید پزشکی قانونی به بهره برداری رسید و با همکاری شهرداری ورودی این مکان و محل تردد مردم در حال بازسازی است.

شهسواری با بیان اینکه سال گذشته ۱۰۰ زندانی جرائم غیرعمد از زندان رفسنجان آزاد شد یادآور شد: ساختمان جدید دادستانی و شورای حل اختلاف در بلوار خلیج فارس برای ارائه خدمات بهتر در حال احداث است.

وی از راه اندازی دو شعبه دادیاری در دادگاه رفسنجان خبر داد و گفت: شعبه ویژه ناظر زندان در داگستری ظرف هفته های آینده برای خدمات بهتر به زندانیان و خانواده های آنان راه اندازی می شود.

دادستان رفسنجان رضایتمندی مردم را الویت اول در دادگستری در دو بخش قضایی و اداری دانست و گفت: از نیروی انتظامی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اداره اطلاعات و فرماندار که نهایت همکاری را با این نهاد دارند کمال تشکر را دارم.

برچسب ها:
آزادی داستان رفسنجان رضایت زندانی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان