آغاز به کار رسمی سومین جشنواره «از چشم دختران ببینیم»

  • شناسه خبر: 185992
آغاز به کار رسمی سومین جشنواره «از چشم دختران ببینیم»

«دختران امام رضایی» موضوع ویژه سومین جشنواره و نمایشگاه عکس «از چشم دختران ببینیم» رفسنجان

خانه » آخرین اخبار » آغاز به کار رسمی سومین جشنواره «از چشم دختران ببینیم»

به گزارش خانه خشتی به نقل از  روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی شهر رفسنجان شهردار رفسنجان از آغاز به کار رسمی سومین جشنواره سراسری عکس بانوان به برکت میلاد حضرت معصومه سلام الله علیها و روز دختران با موضوع ویژه «دختران امام رضایی» در سالروز ولادت امام هشتم خبر داد.

مهندس مختاری با اشاره به اینکه جشنواره سوم همزمان با یکم تیرماه و ولادت حضرت امام رضا علیه السلام آغاز به کار کرد، گفت: این رویداد فرهنگی با هدف کشف استعدادهای عکاسی در خانم ها و به عنوان بستری برای نمایش دغدغه های زنان و دختران برنامه ریزی شده و برگزار می شود.

وی افزود: جشنواره عکس «از چشم دختران ببینیم» ضمن تأکید بر اهمیت نقش زنان و دختران در خانواده و جامعه، می تواند به افزایش مشارکت بانوان در صحنه های فرهنگی و اجتماعی منجر شود.

شهردار رفسنجان زمان برگزاری جشنواره را از میلاد حضرت امام رضا علیه السلام تا عید قربان اعلام کرد و از اضافه شدن بخش ویژه «دختران امام رضایی» در این دوره خبر داد و گفت: «بانوان و هویت ملی»، «مادر و دختری»، «دختران و امید به زندگی» و «زنان و آداب دینی و مذهبی» به عنوان محورهای اصلی سومین جشنواره عکس «از چشم دختران ببینیم» در نظر گرفته شده اند.

شایان ذکر است سومین جشنواره و نمایشگاه عکس «از چشم دختران ببینیم» از یکم لغایت سی ام تیرماه برگزار می شود؛ علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از فراخوان جشنواره می توانند به نشانی www.dokhtaranphoto.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها:
رفسنجان سومین جشنواره «از چشم دختران ببینیم» شهرداری
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان