یادداشت/

دست خدا در اتحاد است

  • شناسه خبر: 185679
دست خدا در اتحاد است

پیروزی جریان انقلاب در انتخابات مجلس گذشته تنها در سایه وحدت بر سر یک نامزد و از خودگذشتگی سایرین در انصراف از رقابت حاصل شد.

خانه » اجتماعی » دست خدا در اتحاد است

مهم ترین عاملی که منجر به آن گردید که پس از وقفه ای چند ساله دست به قلم برده و خاطر محترم مخاطبان پایگاه خبری خانه خشتی را با سیاه نوشته های خود مکدر نماییم رویدادهای جاری در جبهه انقلاب در آستانه انتخابات شورای شهر ششم بود.
شکاف ایجاد شده در جبهه معتقدان به انقلاب اسلامی در انتخابات شورای اسلامی منجر به آن شده که نهایتا دو لیست از این جبهه بیرون آید.
بدون تردید اینکه جبهه انقلاب برای حضور در انتخابات توانسته است ۱۳ شخصیت تراز شورای شهر را از جریان خود به مردم برای انتخاب معرفی کند نشان از پتانسیل بالای نیروی متخصص این جبهه دارد .
اما تجربه سالیان گذشته این نکته را به ما گوش زد می کند که رقابت درون جناحی نهایتا عاقبت خوشی در انتها ندارد و این رقابت بعضاً منجر به ایجاد شکاف هایی خواهد شد که بتدریج توان یک جریان سیاسی را به تحلیل خواهد برد.
اینکه از دل جریان اصولگرا حداقل دو جریان اصلی در حال رقابت با یکدیگر هستند از جهت شکوفایی و پویایی این جریان بسیار قابل توجه و تقدیر است اما اگر دنباله کار این رقابت زمینه ساز کدورت و شکاف شود بلیه است که همین امروز باید برای جلوگیری از آن فکر چاره ای کرد.
ذکر این نکته ضروری است که پیروزی جریان انقلاب در انتخابات مجلس گذشته تنها در سایه وحدت بر سر یک نامزد و از خودگذشتگی سایرین در انصراف از رقابت حاصل شد .
پس رمز پیروزی در اتحاد است و این اتحاد مطمئنا به معنای یکی شدن دیدگاهها نیست بلکه اتحاد در عمل است.
هدف غایی نگارنده آن است که عزیزان دو لیست را متوجه این نکته ظریف بنماید که خدای نکرده رقابت درون جناحی منجر به کشیدن دیوار میان قلوب ما نشود که همه ما سوار بر یک کشتی هستیم و این کشی تنها در سایه همکاری و همیاری همه ما به ساحل مقصود خواهد رسید .
من الله توفیق
سید علی حقگو

انتهای پیام/

برچسب ها:
ائتلاف نیروهای انقلاب اتحاد انتخابات1400
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان