مدیرعامل موسسه خیریه کوثر رفسنجان:

پرداخت ۴ میلیارد تومان وام قرض الحسنه به نیازمندان توسط خیریه کوثر رفسنجان

  • شناسه خبر: 185442
پرداخت ۴ میلیارد تومان وام قرض الحسنه به نیازمندان توسط خیریه کوثر رفسنجان

مدیرعامل موسسه خیریه کوثر رفسنجان گفت: ۱۸۰۰ مورد وام قرض الحسنه بدون کارمزد به مبلغ ۴ میلیارد تومان به مددجویان پرداخت شده است.

خانه » آخرین اخبار » پرداخت ۴ میلیارد تومان وام قرض الحسنه به نیازمندان توسط خیریه کوثر رفسنجان

به گزارش خانه خشتی؛ محسن اسماعیلی مدیرعامل موسسه خیریه کوثر رفسنجان در گفت و گو با خبرنگار ما، گفت: خیریه کوثر از سال ۹۰ تاسیس و از سال ۹۲ به ثبت رسیده است در همان سال با کمک خیران در راستای اشتغالزایی و درآمد، یک کارگاه تولیدی دوخت لباس های کارخانجات و مدارس راه اندازی شد.
وی افزود: سال ۹۲ نمایندگی محصولات رضوی را برای اولین بار بعد از مشهد در رفسنجان اخذ کردیم و با راه اندازی چهار کیوسک در شهرستان برای چهار نفر اشتغالزایی ایجاد شد که درآمد حاصل از آن صرف امور خیریه می شود.
اسماعیلی بیان کرد: هدف خیریه کوثر، تهیه جهیزیه و دادن وام قرض الحسنه به مددجویان است ضمن اینکه در طول سال توزیع سبد کالا، گوشت نذری و عقیقه را هم در دستور کار دارد.
مدیرعامل موسسه خیریه کوثر با اشاره به ساخت سه منزل کامل توسط خیریه و تعمیر سرویس های بهداشتی و منازل مددجویان، گفت: ۳۰۰ خانواده تحت پوشش خیریه هستند. تقریبا ۱۸۰۰ مورد وام قرض الحسنه بدون کارمزد به مبلغ ۴ میلیارد تومان به مددجویان پرداخت شده است.
وی با بیان اینکه کارگاه خیاطی را به تولید دستکش صنعتی تبدیل کردیم، گفت: به درخواست مس سرچشمه و در راستای اشتغالزایی و بومی سازی محصولات مجتمع مس سرچشمه با آموزش نیروها در راستای تولید کلیه محصولات چرمی اقدام خواهیم کرد که با آموزش این افراد نه تنها زمینه اشتغال برای شهرستان بلکه برای همه شهرستان های استان هم فراهم می شود.
اسماعیلی بیان کرد: زمینی در بلوار امام علی(ع) توسط فرد خیر به خیریه اهدا شده که کلنگ آن سال گذشته به زمین زده شده ساخت دو بلوک ۱۲ واحدی شروع شده است امید داریم بتوانیم کل ۴۸ واحد ۶۵ متری به مدت یک تا سه سال ساخته و در اختیار زوج های جوان گذاشته شود.
وی عنوان کرد: زمینی چند سال گذشته از اداره راه و شهرسازی با حمایت مسئولان و کمک خیران به صورت اقساط به مساحت ۳۵۰۰ مترمربع در بلوار خیلج فارس خریداری شده است که قرار است به صورت یک مجموعه ورزشی احداث و درآمد حاصل از آن صرف امور خیریه شود.

انتهای پیام/

برچسب ها:
خیریه کوثر رفسنجان گفت وگو محسن اسماعیلی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان