نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس:

زیرساخت های دولت الکترونیک باید تقویت شود

  • شناسه خبر: 185412
زیرساخت های دولت الکترونیک باید تقویت شود

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی گفت: زیرساخت های دولت کاملا الکترونیک در کشور باید تقویت شود تا مردم از این بستر به خوبی بهره مند شوند.

خانه » آخرین اخبار » زیرساخت های دولت الکترونیک باید تقویت شود

به گزارش خانه خشتی؛ حجت الاسلام  حسین جلالی با اشاره به پیگیری مشکلات ارتباطی و اینترنت در حوزه انتخابیه اظهار کرد: علی رغم مراجعه های مکرر به وزارت ارتباطات و گرفتن قول از وزیر برای حل مشکلات رفسنجان و انار، مراجعه به مرکز استان و برگزاری جلسات متعدد، اما مسأله آنتن دهی تلفن همراه و اینترنت به ویژه در روستاهای این دو شهرستان هنوز به قوه خود باقی‌ست.
نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بحث دولت الکترونیک، بحث جدی است و در دوران کرونا از مردم خواسته شد بدون مراجعه به ادارات کارهای خود را از طریق سامانه پیگیری کنند، افزود: اما هیچ زیرساختی برای این موضوع فراهم نشده و متأسفانه هنوز کارهای اداری مردم با کپی و کاغذبازی و دستی انجام می شود.
وی یکی از راههای قطع زنجیره کرونا را مراجعه نکردن مردم به ادارات، بانک ها و …انجام کارهای خود با استفاده از دولت الکترونیک دانست و گفت: اما وزارت ارتباطات در این خصوص کم کاری کرده است و زیرساختی فراهم نیست که مردم مجبور نباشند به اداره یا بانک مراجعه کنند.
حجت الاسلام جلالی تأکید کرد: افزایش سرعت اینترنت باید برای استفاده جوانان خودمان و مردم و حمایت از پیام رسان های داخلی باشد و این بستر برای مردم کشورمان باید فراهم شود، همچنین اقتصاد و بازار باید از اینترنت پرسرعت بهره ببرد.
وی خاطرنشان کرد: از وزیر ارتباطات در دولت آینده می خواهیم نقاط کور زیادی که در کشور وجود دارد را شناسایی و برطرف کند و به ویژه به ارتباطات در روستاها اهمیت ویژه ای قائل شود.
نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس یادآور شد: علی رغم اینکه استان کرمان پایلوت دولت کاملا الکترونیک در کشور انتخاب شده اما نتیجه ای در این خصوص نگرفته ایم.

انتهای پیام/

برچسب ها:
حسین جلالی دولت الکترونیک رفسنجان زیرساخت
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان