تثبیت جایگاه نظام با حضور حداکثری اقشار جامعه

  • شناسه خبر: 185336
تثبیت جایگاه نظام با حضور حداکثری اقشار جامعه

پژوهشگر قرآنی گفت: حضور حداکثری اقشار جامعه در انتخابات، نمایانگر رشد اجتماعی مردم، مردم سالاری دینی و علامت بزرگی برای استحکام نظام است که با مشارکت جمیع مردم به دست خواهد آمد.

خانه » آخرین اخبار » تثبیت جایگاه نظام با حضور حداکثری اقشار جامعه

به گزارش پایگاه خانه خشتی، محمد کرمی نیا از دانشگاه قرآن و حدیث، در نشست مجازی «حضور حداکثری» در رفسنجان افزود: اصل حضور مردم، بسی مهم تر از انتخاب اصلح است؛ گرچه انتخاب اصلح نیز در جای خود بسیار حائز اهمیت است.

وی بیان داشت: حضور حداکثری اقشار جامعه در انتخابات، نمایانگر رشد اجتماعی مردم، مردم سالاری دینی و علامت بزرگی برای استحکام نظام است که با مشارکت جمیع مردم به دست خواهد آمد.

این محقق دانشگاه با اشاره به این‌که حضور مردم در انتخابات باعث مایوس کردن دشمنان می‌شود، بیان کرد: دشمن این سرزمین دیگر نخواهد توانست به نظام جمهوری اسلامی ایران که با پشتیبانی و حمایت همه جانبه آحاد مردم شکل گرفته است، ضربه و صدمه ای وارد نماید و این حرکت، منجر به خنثی شدن توطئه دشمنان و زمینه ساز رفع مشکلات کشور و مصونیت ساز خواهد بود. هم­چنین باعث افزایش اعتبار کشور در بین کشورهای جهان نیز می‌شود.

کرمی نیا عنوان کرد: بر همین اساس، طبق سخنرانی رهبر معظم انقلاب، رسانه ها باید با امید بخشی مردم، افزایش انگیزه جامعه برای حضور در انتخاب سرنوشت ساز خود را پیگیری کرده و از سیاه نمایی، که خواست دشمنان این کشور است، دوری نمایند.

وی گفت: عواملی از جمله افزایش امید، پرهیز از سیاه نمایی و بصیرت بخشی می­توانند زمینه حضور حداکثری آحاد ملت ایران را برای ایجاد فضای رقابتی سالم  و دور از بداخلاقی های سیاسی فراهم سازند.

کرمی نیا افزود: با توجه به اینکه جمهوری اسلامی ایران بر اساس رویکرد خاص الهی و حضور مردم عزیز تشکیل گردیده است، گرایش دینی مردم بسیار در انتخابات مهم می­باشد که لازم است این گرایش همراه با رویکرد الهی گردد تا این حضور سیاسی به عنوان یک وظیفه شرعی، رنگ و بوی الهی بگیرد؛ چرا که حضور مردم در انتخابات نظام، تقویت پیوند با ولی اسلامی و هم سویی با سایر افراد جامعه اسلامی را در پی خواهد داشت.

ایشان بر حضور سلائق مختلف سیاسی در انتخابات تاکید کرد و گفت: از انتخابات نباید استفاده ابزاری کرد زیرا این انتخابات در مسیر استحکام نظام اسلامی است و به همین دلیل نامزدهای انتخاباتی باید برنامه‌های عملی برای برون رفت از مشکلات مردم و کشور ارائه دهند.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و دومین انتخابات میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری همزمان با انتخابات ششمین دوره‌ شوراهای اسلامی شهر و روستا روز جمعه ۲۸ خردادماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب ها:
انتخابات رفسنجان محمد کرمی نیا
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان