فرماندار رفسنجان مطرح کرد؛

حضور موثر و با مشارکت بالا در انتخابات مایه تقویت بنیان های نظام است/ نگاه امیدوارانه به جامعه منتقل شود

  • شناسه خبر: 185332
حضور موثر و با مشارکت بالا در انتخابات مایه تقویت بنیان های نظام است/ نگاه امیدوارانه به جامعه منتقل شود

فرماندار رفسنجان گفت: حضور موثر و با مشارکت بالا در انتخابات مایه تقویت بنیان های نظامی است که ریشه دار شده، باید از تفرقه و دوگانگی بپردازیم.

خانه » سیاسی » حضور موثر و با مشارکت بالا در انتخابات مایه تقویت بنیان های نظام است/ نگاه امیدوارانه به جامعه منتقل شود

به گزارش خانه خشتی، مجید فصیحی هرندی صبح امروز در حاشیه نشست خبری مشترک روسای اداره آب و برق شهرستان رفسنجان در جمع خبرنگاران به انتخابات پیش رو اشاره کرد و اظهار کرد: نیاز داریم شور انتخاباتی در جامعه ایجاد شود و بیشتر سعی می کنیم که نقاط قوت گفته شود، باید به گونه ای رفتار کنیم که مردم امیدوارانه به انتخابات نگاه کنند.

وی افزود: هم در انتخابات ریاست جمهوری و هم در انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا شرایط خوبی وجود دارد، در میان هیئت های نظارت و اجرایی از همه طیف های سیاسی حضور دارند.

هردی گفت: این وظیفه ماست که نگاه امیدوارانه به جامعه منتقل کنیم، اثرات انتخابات برای چندین سان باقی می ماند و مدیریت کردن با برنامه امکان پذیر است است .

فرماندار رفسنجان خاطرنشان کرد: بهترین راه این است که با مردم صادق باشید، ما به عنوان مجری انتخابات برایمان مهم نیست که چه کسی رئیس جمهور شود و اجرای انتخابات الویت اول است.

وی افزود: حتی فعالیت‌های انتخاباتی در ساعتهای غیر از کار دولتی به عنوان یک امر مباح در فضای مجازی و حقیقی توط استاندار منع شده است.

فرماندار رفسنجان گفت: باید برای دعوت از مردم تمام تلاش مان را بگذاریم، عده ای بدخواه ایران هستند و از هر بهانه‌ای استفاده می‌کنند، تلاش مضاعف می طلبد که بهانه ای به دست دشمن ندهیم.

هرندی بیان کرد: دولت برای بعد از انتخابات هم کار دارد، دولت‌ جدید شهریور بر سر کار است و نباید بین قبل از انتخابات و بعد از انتخابات تفاوت قائل شویم.

فرماندار رفسنجان تصریح کرد: حضور موثر و با مشارکت بالا در انتخابات مایه تقویت بنیان های نظامی است که ریشه دار شده، باید از تفرقه و دوگانگی بپردازیم.

وی در پایان یادآور شد: اسامی نامزدهای ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر پانزدهم خرداد ماه اعلام می‌شود نامزدها  دقت کنند در تبلیغات برنامه‌های خود را ارائه دهند و از ایجاد فضای یاس و ناامیدی دوری کنند و همچنین از نوع جرایم انتخاباتی مطلع شوند.

خبر از فاطمه فیروزآبادی

انتهای پیام/

برچسب ها:
انتخابات انتخابات 1400 فرماندار رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان