جزییات ثبت‌نام دانش‌آموزان در سال تحصیلی جدید اعلام شد

  • شناسه خبر: 185174
جزییات ثبت‌نام دانش‌آموزان در سال تحصیلی جدید اعلام شد

جزییات ثبت‌نام دانش‌آموزان در سال تحصیلی جدید اعلام شد.

خانه » رفسنجان » جزییات ثبت‌نام دانش‌آموزان در سال تحصیلی جدید اعلام شد

به گزارش خانه خشتی به نقل از روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش رفسنجان، جلسه ستاد ثبت نام با حضور حسین تقوی رشیدی زاده، مدیر آموزش و پرورش و رییس ستاد ثبت نام و اعضای ستاد در محل سالن کنفرانس مدیریت برگزار گردید.

تقوی، در خصوص سن ثبت‌نام در دو پایه پیش‌دبستانی ۱ و ۲ بیان کرد: کودکانی که تاریخ تولدشان در بازه زمانی ۱۳۹۵/۷/۲ الی ۱۳۹۶/۷/۱ (چهار تا پنج سال) می‌باشد می‌توانند برای سال تحصیلی جدید در مقطع پیش‌دبستانی اول ثبت نام کنند. هم‌چنین، کودکان متولد ۱۳۹۴/۷/۲ تا ۱۳۹۵/۷/۱ (پنج تا شش سال) نیز می‌توانند در مقطع پیش‌دبستانی دوم نام‌نویسی نمایند.

مدیر آموزش و پرورش رفسنجان درباره تاریخ ثبت نام سایر مقاطع گفت: آغاز ثبت‌نام دوره پیش‌دبستانی و ابتدایی از تاریخ ۱۴۰۰/۳/۱ و دوره‌های متوسطه اول و دوم نیز از ابتدای تیرماه خواهد بود.

وی در خصوص ثبت نام پایه اول اظهار داشت: متولدین ۱۳۹۳/۷/۲ تا ۱۳۹۴/۷/۱ باید در پایه تحصیلی اول ابتدایی ثبت نام نمایند که ثبت‌نام ایشان پس از سنجش دانش‌آموز قطعی خواهد شد.

در این جلسه، نرخ ثبت‌نام مدارس شاهد، طبق مصوبه وزارت‌خانه به شرح ذیل اعلام شد:
_ ابتدایی: ۷۰۰ هزار تومان
_ متوسطه اول: ۸۵۰ هزار تومان
_ متوسطه دوم: ۱میلیون و ۵۰ هزار تومان

تقوی تاکید کرد: با توجه به شرایط موجود و طبق دستور ستاد ملی مبارزه با کرونا، تمامی مدارس موظف هستند که در طول مدت ثبت‌نام نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی اهتمام ویژه داشته باشند. از خانواده‌های محترم نیز خواهشمندیم جهت جلوگیری از ازدحام و شلوغی مدارس، در فرصت مناسب مراجعه نموده و ثبت نام را موکول به روزهای آخر نکنند.

محمدرضا شریف ، معاون آموزش ابتدایی و دبیر ستاد ثبت نام نیز در ادامه جلسه تصریح کرد: در سال گذشته مدارس غیردولتی کارنامه درخشانی از خود به‌ جای گذاشتند که در همین راستا، به والدین محترم توصیه می‌کنیم به خصوص در پایه تحصیلی پیش دبستانی، به این مدارس نیز توجه داشته باشند.

وی در خصوص ثبت‌نام کتب درسی تاکید کرد: از مدیران محترم مدارس خواهش می‌کنم نسبت به ثبت نام کتاب‌های درسی دانش‌آموزان توجه ویژه داشته باشند و ثبت آمار در سایت را در اولویت قرار دهند تا مشکلی از جهت تامین کتب درسی دانش‌آموزان به وجود نیاید.

انتهای پیام/

 

برچسب ها:
جزییات ثبت نام حسین تقوی رفسنجان سال تحصیلی مدیر آموزش و پرورش رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان