در روز عید سعید فطر؛

نخستین بسته های اهدایی ستاد فرمان امام در رفسنجان توزیع شد

  • شناسه خبر: 185029
نخستین بسته های اهدایی ستاد فرمان امام در رفسنجان توزیع شد

به مناسبت عید سعید فطر یکصد بسته معیشتی توسط ستاد فرمان امام در روستاهای محروم رفسنجان توزیع شد.

خانه » آخرین اخبار » نخستین بسته های اهدایی ستاد فرمان امام در رفسنجان توزیع شد

به گزارش خانه خشتی؛ محمد ملایی فرد روز گذشته اظهار کرد: بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام در استان کرمان از ابتدای شیوع کرونا ۳۱۳ هزار بسته معیشتی توزیع کرده که در مرحله آخر یعنی ماه رمضان امسال ۱۵ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان مناطق مختلف استان کرمان از جمله کوهبنان، شهربابک، قلعه گنج، زهکلوت و … توسط گروه های جهادی توزیع شده است.

مسئول گروه جهادی شهید سردار یدالله ملایی در رفسنجان بیان کرد: رفسنجان جزو مناطق محروم به شمار نمی آید بلکه جزء شهرستان های برخوردار است امّا در این شهرستان نیازمندانی شناسایی شده اند که با رایزنی هایی که با ستاد اجرایی فرمان امام در استان کرمان انجام شد نخستین بسته های اهدایی معیشتی در قالب یک صد بسته به منطقه محروم دهستان رضوان از توابع رفسنجان تعلق گرفت.

وی ادامه داد: این بسته ها توسط گروه جهادی شهید سردار یدالله ملایی امروز به مناسبت عید سعید فطر بین نیازمندان این دهستان در حال توزیع است و هر بسته شامل برنج، ماکارانی، حبوبات و … است.

ملایی فرد تصریح کرد: از آنجایی که نیازمندان دیگری در نقاط مختلف شهرستان رفسنجان وجود دارند قصد داریم تا در فازهای بعدی نیز از ستاد اجرایی فرمان امام کمک هایی جذب و به دست آن ها برسانیم.

انتهای پیام/

برچسب ها:
رفسنجان روز عید قطر نخستین بسته های اهدایی ستاد فرمان امام
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان