با رعایت پروتکل های بهداشتی؛

نماز عید سعید فطر در رفسنجان اقامه شد+ تصاویر

  • شناسه خبر: 185001
نماز عید سعید فطر در رفسنجان اقامه شد+ تصاویر

نماز عید سعید فطر امروز با حضور مردم مومن رفسنجان در مصلی امام خامنه ای این شهرستان با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

خانه » آخرین اخبار » نماز عید سعید فطر در رفسنجان اقامه شد+ تصاویر

به گزارش خانه خشتی؛ نماز عید سعید فطر امروز با حضور مردم مومن رفسنجان در مصلی امام خامنه ای این شهرستان با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

حجت الاسلام اصغر عسکری در خطبه های نماز عید فطر در جمع نمازگزاران با تبریک عید فطر و با اشاره به انتخابات ۱۴۰۰، اظهار داشت: هر دو انتخابات هم ریاست جمهوری و هم شورای شهر و روستا، تکلیف الهی و حکم عقل و شرع است و باید در انتخابات حضور پیدا کنیم.

امام جمعه رفسنجان با اشاره به آیاتی از قرآن کریم به نقش مهم انتخابات در سرنوشت جامعه تاکید کرد و افزود: یکی از عواملی که در تقدیر مقدرات جامعه موثر است مسئله انتخابات است. خداوند سرنوشت قومی را عوض نمی کند مگر اینکه خودشان دست به کار شوند.

حجت الاسلام عسکری بیان کرد: هر فرد وظیفه دارد هم در انتخابات شرکت کند و هم با مطالعه و تحقیق بهترین فرد را برای اداره جامعه انتخاب نماید.

امام جمعه رفسنجان خاطرنشان کرد: یکی از مسائلی که موجب رنجش خاطر همه مسلمانان شده است کشتار مردم در اراضی اشغالی توسط صهیونیست های غاصب است که به تعبیر مقام معظم رهبری در یک کشور بلکه در پادگان نظامی خودشان به قتل و غارت دست زده اند.

وی با اشاره به کشتار دانش آموزان بی گناه در افغانستان، گفت: این اقدام وحشیانه محصول حضور آمریکا و اعیادی آنها در افغانستان و دیگر جاهاست که ظلم و تعدی را به مردم بی گناه روا می دارند.

عکس از علیرضا عبدلی

انتهای پیام/

 

برچسب ها:
مصلی رفسنجان نماز عید فطر
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان