نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس مطرح کرد:

جشن نابودی اسرائیل را در آینده نزدیک برگزار می کنیم

  • شناسه خبر: 184913
جشن نابودی اسرائیل را در آینده نزدیک برگزار می کنیم

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز مسلمانان شاهد زوال و نابودی اسرائیل هستند و باید آماده شویم در آینده ای نزدیک جشن نابودی اسرائیل را با شکوه برگزار کنیم.

خانه » آخرین اخبار » جشن نابودی اسرائیل را در آینده نزدیک برگزار می کنیم

به گزارش خانه خشتی؛ حجت‌الاسلام حسین جلالی با گرامیداشت روز قدس اظهار کرد: قبل از انقلاب اسلامی رژیم کودک کش و غاصب اسرائیل در حال بزرگ شدن بود و شعار از نیل تا فرات را سر می داد و دنبال کشورگشایی خود بود، اما امروز بعد از گذشت ۴۳ سال از پیروزی انقلاب اسلامی در حال زوال و کوچک شدن است.
نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اسرائیل که ادعای کدخدایی منطقه را به یدک می کشید، امروز آسیب پذیرترین کشور دنیا شده است و دیوارهای بتنی که دور خود کشیده و گنبد آهنین سوراخ سوراخ شده اش نمی توانند او را نجات دهد.
وی بیان کرد: شعار «رهایی قدس» و «اسرائیل از صفحه روزگار محو خواهد شد» و «اگر هر مسلمان یک سطل آب بر سر اسرائیل بریزد او را آب خواهد برد» شعارهای معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران بود که رهایی قدس را وعده داد.
حجت الاسلام جلالی ابراز کرد: خدارا شاکریم که امروز مسلمانان شاهد زوال و نابودی اسرائیل هستند و باید آماده شویم در آینده ای نزدیک جشن نابودی اسرائیل را با شکوه برگزار کنیم.
وی خاطرنشان کرد: امروز پرچم اسرائیل در مراکز مهم شهرها و در دنیا به آتش کشیده می شود و شعار «القدس لنا» و «القدس اقرب» سر داده می شود.
انتهای پیام/

برچسب ها:
حسین جلالی روز قدس
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • رضایزدی

    آقای جلالی انشاالله شما و ما مردم به ارزوی نابودی اسرائیل برسیم اما خواهرش بداد کارگاه های کوچکی مثل برسید که با وجود توانایی انجام خیلی کارها در مس داریم اما بدلیل نبود کار کارگاه مان تعطیل میشه

    سامان

    اقای جلالی عزیز انشا الله اسراییل نابود بشود ولی شما فکری به حال چپاول اموال معدن مس رفسنجان که توسط کرمانی ها غارت میشود بکنید
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان