کلنگ مرکز کارآفرینی و مهارت افزایی در دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان به زمین زده شد/ تصاویر

  • شناسه خبر: 184880
کلنگ مرکز کارآفرینی و مهارت افزایی در دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان به زمین زده شد/ تصاویر

کلنگ مرکز کارآفرینی و مهارت افزایی مهرنگاران نیک اندیش در دانشگاه ولی عصر (عج) با حضور جمعی از خیران شهر، مسئولان و کارکنان دانشگاه به زمین زده شد.

خانه » آخرین اخبار » کلنگ مرکز کارآفرینی و مهارت افزایی در دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان به زمین زده شد/ تصاویر

به گزارش خانه خشتی؛ آیین کلنگ زنی مرکز کارآفرینی و مهارت افزایی مهرنگاران نیک اندیش در دانشگاه ولی عصر (عج) با حضور جمعی از خیران شهر، مسئولان و کارکنان دانشگاه برگزار شد.

در این مراسم بعد از تلاوت قرآن،  حسن رنجبرعسکری رئیس دانشگاه ضمن عرض خیرمقدم گزارشی ازحمایت های خیران در ساخت دانشگاه ارائه داد و گفت: با توجه به تجربه دانشگاه در تأسیس مرکز جوار دانشگاهی و اهتمام به توانمندسازی جوانان برای عرصه خدمت، این حرکت خیران مهرنگاران نیک اندیش نقطه عطفی در مسیر سیاست های دانشگاه‌ در مسیر رسیدن به دانشگاه‌های نسل سوم دانشگاه‌های کارآفرین است.

در ادامه محسن ارسلان مدیر دفتر ریاست دانشگاه و عضوی از این خیران، به نمایندگی از مجموعه مهرنگاران نیک اندیش فلسفه ایجاد این مرکز را ایجاد بستر مهارت افزایی دانشجویان عنوان کرد و افزود: در فاز اول این پروژه ۵۰۰ متر مربع فضای کارگاهی، کلاسی و کتابخانه‌ای ساخته خواهد شد.

وی همکاری رئیس دانشگاه، هیأت رئیسه و پیگیری‌هایی که توسط حوزه معاونت توسعه دانشگاه برای حمایت اجرایی طرح های مشارکتی در راستای اهداف آینده وزارت علوم، تحقیقات و فناوری را قابل تقدیر دانست و گفت: این مجموعه با نگاه خاص همراهان گمنام خود پذیرای همه نیک اندیشان و خیران است.

در ادامه مجید فصیحی هرندی فرماندار ویژه رفسنجان در سخنان خود اساس تأسیس دانشگاه ولی‌عصر(عج) را بر محور خیران و بزرگان شهر از دیرباز مطرح کرد و بیان نمود: فرهنگ خیران دانشگاه ساز یک فرهنگ پویا و مورد اعتماد است. ایشان از این حرکت به عنوان عمل نیک اندیشی در محیطی خاص یاد کرد.

پروفسور اصغر محمدی خنامان در سخنانی از ارزش فکری این پروژه و خلاقیت گفت و افزود: بنده بعد از مطرح شدن چنین طرحی در این دانشگاه به شدت علاقمند به حضور در این مراسم شدم زیرا این طرح یکی از آرزوهای ۳۰ ساله بنده برای ایجاد مرکزی مهارتی که کاردان‌‌ها و تکنسین‌‌هایی را تربیت می‌کند که می‌توانند چرخه حرکت توسعه را مهیا سازند بوده است.

این دانشمند جهانی قول حمایت خود از این پروژه را داد و گفت: این پروژه می‌تواند یک الگوی مناسب برای ایجاد مرکزی بزرگتر در مرز میان استان کرمان و سیستان و بلوچستان جهت توانمندسازی جوانان مناطق محروم کشور باشد.

در پایان با حضور مدعوین کلنگ احداث این مرکز در ورودی سایت دانشگاه با استعانت از مولا علی(ع) و فرزندشان امام زمان(عج) به زمین زده شد.

انتهای پیام/

 

برچسب ها:
دانشگاه ولی عصر رفسنجان مرکز کارآفرینی و مهارت افزایی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • سامان

    خنده دار هست مسولیت اجتماعی معدن مس رفسنجان استادیوم و بیمارستان وجاده شده در کرمان ولی در رفسنجان اهدای 43 تبلت به دانش اموزان خیانت مدیران معدن مس رفسنجان همچنان ادامه دارد

    علیرضا م

    تمام زیر ساخت های رفسنجان توسط خیرین ساخته شده چون اموال معدن مس رفسنجان را غیر قانونی صرف استادیوم و بیمارستان و جاده در کرمان میکنند و کرمان را اباد کردند و رفسنجان روز به روز بدتر میشود عدالت کجاست
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان