همزمان با میلاد باسعادت کریم اهل بیت امام حسن علیه السلام صورت گرفت؛

روایت تصویری از اولین کمک مومنانه سپاه رفسنجان در ماه مبارک رمضان

  • شناسه خبر: 184662
روایت تصویری از اولین کمک مومنانه سپاه رفسنجان در ماه مبارک رمضان

مرحله اول از رزمایش کمک های مومنانه سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان رفسنجان صبح امروز با حضور فرماندار، نماینده و فرمانده سپاه در مسجد جامع این شهر برگزار شد.

خانه » فرهنگی مذهبی » روایت تصویری از اولین کمک مومنانه سپاه رفسنجان در ماه مبارک رمضان

به گزارش خانه خشتی، مسجد جامع رفسنجان در پانزدهمین روز از ماه مبارک رمضان و همزمان با میلاد باسعادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی علیه السلام میزبان کمک های مومنانه سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بود.

به گفته سرهنگ پساوند فرمانده سپاه رفسنجان قریب به یک هزار و ۲۴۷ بسته معیشتی امروز در این مکان با حضور جمعی از پاسداران و پایوران بسیج شهرستان تدارک و میان خانواده های نیازمند توزیع شد.

پساوند همچنین از آزادی سه تن از زندانیان زندان رفسنجان به همت خیرین و با حمایت دستگاه قضا و اداره زندان ها در این مرحله از کمک مومنانه خبر داد و گفت: توزیع یک هزار و ۵۰۰ پرس غذای گرم و ۱۰۰ بسته لوازم التحریر میان نیازمندان نیز در این مرحله از رزمایش کمک های مومنانه انجام می شود.

حجت الاسلام جلالی نماینده مردم رفسنجان نیز در این مراسم انفاق و عبادت را دو ویژگی برجسته ائمه به ویژه امیر المومنین برشمرد و گفت: کمک های مومنانه نمونه بارز انفاق است و در این شرایط کرونایی اقدام بزرگی است.


وی تصریح کرد: امیدواریم این کار توسط سایر نهاد ها و سازمان در ماه مبارک رمضان استمرار یابد.
مجید فصیحی هرندی فرماندار رفسنجان نیز بیان کرد: کمک مومنانه مضاعف بر عبادات ماه مبارک رمضان و منش امام حسن و سایر امامان است که زندگی خد را میان نیازمندان تقسیم کردند و الگو در انفاق هستند.
وی خاطر نشان کرد: در همینجا تشکر می کنم از همه تلاش هایی که بسیج در شهرستان انجام داده و نیروهای داوطلب آن در همه عرصه ها حضور دارند به ویژه در شرایط سخت کرونا که باید با تلاش و بدون خستگی ادامه دهیم تا این بیماری رخت بربندد.


وی ادامه داد: اصناف هم علیرغم مشکلات اقتصادی در این شرایط همراه هستند و کمک می کنند.
فصیحی هرندی گفت: کمک های مومنانه در جوامع مختلف بشری وجود دارد و در کشور ما به دلیل تحریم و کرونا مضاعف تر شده، وظیفه ماست با اتحاد و یگانگی فضاها را به گونه ای مدیریت کنیم تا آسیب ها در جامعه به حداقل برسد.

وی اظهار کرد: بخشی از کمک های امروز میان نیازمندان در هر گوشه از شهرستان توزیع و بخشی در قالب طرح شهید سلیمانی به خانواده های نیازمند آسیب دیده از کرونا توزیع می شود تا فضای آرامتری در خانواده های ایجاد شود.

گفتنی است مرحله دوم کمک های مومنانه در شهرستان رفسنجان در شب‌های قدر و سومین مرحله نیز در ماه مبارک رمضان همزمان با عید سعید فطر برگزار می شود.

   

انتهای پیام/

برچسب ها:
سپاه رفسنجان کمک مومنانه
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان