آخرین بازی لیگ بانوان نارنجی پوش مس رفسنجان در خانه+ تصاویر

  • شناسه خبر: 184583
آخرین بازی لیگ بانوان نارنجی پوش مس رفسنجان در خانه+ تصاویر

بانوان تیم صنعت مس رفسنجان که درسال گذشته قهرمان فصل شدند و جز ده تیم برتر جهان بودند؛ امسال در جدول رده بندی مقام سوم جدول را کسب و به مرحله پلی آف صعود نکردند.

خانه » آخرین اخبار » آخرین بازی لیگ بانوان نارنجی پوش مس رفسنجان در خانه+ تصاویر

به گزارش خانه خشتی؛ در هفته چهاردهم رقابت های لیگ برتر فوتسال بانوان ایران امشب با هیات فوتبال اصفهان ساعت ۲۰:۳۰ در سالن ورزشی امام رضا (ع) دانشگاه پیام‌نور به بازی های خود پایان دادند.  در آخرین بازی ۰_۸ پیروز میدان بودند و گل های این بازی را با زهرا السادات احمد زاده ،  هما آقایی ، زهرا پیله ورقلی زاده، عصمت داوودی، سهیلا رودسری به ثمر رساندند .

عاطفه رضایی سرمربی تیم صنعت مس رفسنجان در گفتگو با خانه خشتی گفت: چون صنعت مس رفسنجان باشگاه حرفه ای است ما فقط سعی کردیم بازی های لیگ را به اتمام برسانیم و این برد هیچ تاثیری بر روی بالارفتن ما نداشت و مثل بازی های تدارکاتی بود ما پارسال ۲۸تا بازی کردیم ولی امسال ۱۱ تا بازی بیشتر نکردیم.

وی افزود : پارسال که قهرمان شدیم حفظ قهرمانی سخت بود و یه مقدار فشار روی ما و بازیکن ها بود دوتا گروه هفتایی شدیم و گروه ها هم سخت بودند و دلیل دیگر هم دوتا از بازیکن هامون دچار بیماری کرونا شدند این ها تاثیر گزار بود و متاسفانه با یک امتیاز با تیم آبادان نتوانستیم صعود کنیم هنوز مشخص نیست برای سال آینده باشیم یانه ولی اگر بودیم تمام تلاشم این را میکنیم که سال دیگه جبران کنیم

عکس و خبر: فاطمه سادات حسینی

انتهای پیام/

برچسب ها:
بانوان صنعت مس رفسنجان رفسنجان هفته چهاردهم رقابت های لیگ برتر فوتسال بانوان ایران ورزشی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان