فعالیت مشاغل طبق مصوبه جدید ستاد مبارزه با کرونای رفسنجان انجام شود

  • شناسه خبر: 184518
فعالیت مشاغل طبق مصوبه جدید ستاد مبارزه با کرونای رفسنجان انجام شود

مدیر گروه بهداشت محیط و حرفه ای معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت:  با توجه به افزایش بیماری کرونا و اعلام وضعیت نارنجی شهرستان، مصوباتی جدید توسط ستاد مبارزه با کرونای شهرستان در رابطه با فعالیت مشاغل اعلام شد.

خانه » آخرین اخبار » فعالیت مشاغل طبق مصوبه جدید ستاد مبارزه با کرونای رفسنجان انجام شود

به گزارش خانه_خشتی مجید رنجبر کاظمی اظهار کرد:  طبق مصوبات ستاد مقابله با کرونای شهرستان رفسنجان مقرر شد کلیه مشاغل گروه ۳ و ۴ شامل تالارها  و استخرها، باشگاه های ورزشی، چای خانه ها و قهوه خانه ها، موزه، سینما و تئاتر، مهدهای کودک، شهربازی، مراکز تفریحی  و خانه های بازی، گیم نت ها و کلیه آموزشگاه‌ ها‌ باید تعطیل باشند.

وی افزود: در همین رابطه مقرر شد سایر مشاغل‌ گروه ۲ از ساعت ۸ صبح تا ۲۰ شب فعال باشند و مشاغل غیر ضرور هم از ساعت ۲۰ شب نباید هیچگونه فعالیتی داشته باشند.
رنجبر کاظمی در تشریح مشاغل ضرور‌ی هم بیان کرد: این مشاغل می توانند بعد از ساعت ۲۰ شب هم فعالیت داشته باشند که شامل کلیه مراکز درمانی، داروخانه ها و مراکز عرضه مواد غذایی مانند سوپرمارکت‌ ها، نانوایی ها، عرضه لبنیات و… است که مورد نیاز مردم می باشد.

وی تصریح کرد:  این مشاغل در کلیه ساعات شبانه روز می توانند فعال باشند و به نیازهای مردم پاسخگو باشند و خدمات ارایه دهند.

مهندس رنجبر کاظمی خاطرنشان کرد: در مورد مراکزی مانند رستوران‌ ها و اغذیه فروشی ها هم می توانند به صورت برون بر فعالیت داشته باشند و هیچ مشتری در محل حضور نداشته باشد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
رفسنجان ستاد کرونا فعالیت مشاغل
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان