ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی روستاهای بخش مرکزی رفسنجان بدون گواهینامه عدم سوء پیشینه

  • شناسه خبر: 184508
ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی روستاهای بخش مرکزی رفسنجان بدون گواهینامه عدم سوء پیشینه

بخشدار مرکزی رفسنجان گفت: داوطلبانی که موفق به اخذ گواهینامه عدم سوء پیشینه نشده اند می توانند در انتخابات شوراهای اسلامی روستاها ثبت نام نمایند تا زمان بررسی صلاحیت ها وقت دارند گواهی عدم سوء پیشینه را تحویل دهند.

خانه » آخرین اخبار » ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی روستاهای بخش مرکزی رفسنجان بدون گواهینامه عدم سوء پیشینه

به گزارش خانه_خشتی؛ مصطفی بخشی امشب در گفتگو با خانه خشتی اظهار کرد: داوطلبانی که تاکنون موفق نشدند گواهی عدم سوء پیشینه را اخذ کنند می توانند ثبت نام را انجام دهند تا زمان بررسی صلاحیت ها، گواهی عدم سوء پیشینه را تحویل دهند.

وی بیان کرد: کل داوطلبان ثبت نامی امروز ۳۴ نفر که از این تعداد ۳۲ نفر مرد و ۲ نفر زن که مسن ترین داوطلب ۶۵ سال و جوانترین ۲۷ سال سن دارد.
:small_orange_diamond:بخشی افزود: میانگین سنی داوطلبان امروز ۴۵ سال و از ۳۴ داوطلب ثبت نامی امروز ۱۲ نفر تحصیلات دانشگاهی و ۷ نفر دیپلم و ۵ نفر هم تحصیلات ابتدایی دارند.
رییس هیئت اجرایی انتخابات بخش مرکزی گفت : داوطلبان می توانند به چهار روش به صورت حضوری در ورزشگاه تختی و به صورت غیر حضوری از طریق اپلکیشن و نرم افزار موبایلی، دفاتر پیشخوان دولت و کافی نت ها ثبت نام و کد رهگیری دریافت کنند که با توجه به شیوع ویروس کرونا و وضعیت قرمز شهرستان رفسنجان به داوطلبان توصیه می گردد تا حد امکان به صورت غیرحضوری اقدام نمایند.

انتهای پیام/

برچسب ها:
انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا بخشدار رفسنجان مصطفی بخشی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان