بازگشت به زندگی مرد ۵۶ ساله بدست تکنسین های اورژانس رفسنجان

  • شناسه خبر: 184505
بازگشت به زندگی مرد ۵۶ ساله بدست تکنسین های اورژانس رفسنجان

مرد ۵۶ ساله بدست تکنسین های اورژانس رفسنجان به زندگی برگشت.

خانه » آخرین اخبار » بازگشت به زندگی مرد ۵۶ ساله بدست تکنسین های اورژانس رفسنجان

به گزارش خانه_خشتی به نقل از روابط عمومی اورژانس رفسنجان در تاریخ ۹ فروردین ماه گزارش یک مورد کاهش سطح پاسخگویی آقایی ۵۶ ساله در زمین های کشاورزی روستای شمس آباد نوق به مرکز ارتباط عملیات اورژانس رفسنجان اطلاع داده شد،سریعا یک دستگاه آمبولانس از پایگاه مهدی آباد اورژانس رفسنجان به محل حادثه اعزام گردید.
با مشاهده علائم ایست قلبی و تنفسی سریعا عملیات احیا آغاز و خوشبختانه علائم بیمار بعد از ۲۰ دقیقه تلاش تکنسین های اورژانس به حالت طبیعی بازگشت و بیمار برای ادامه درمان به بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) رفسنجان منتقل گردید.
لازم به ذکر است که آقایان مجتبی پورشاهرخ آبادی و محمد حسین سنجی با انجام عملیات احیا در صحنه و خانمها پرنگ،رشیدی و باقری با انجام احیا تلفنی در این عملیات احیا موفق حضور داشتند.

در این عملیات نکته حائز اهمیت شروع اقدامات احیا قلبی تنفسی پایه توسط خانواده بیمار با راهنمایی کارشناسان مرکز ارتباط عملیات بود که نقش بسزایی در بازگشت به زندگی بیمار داشت که لزوم آموزش همگانی کمکهای اولیه را برای اقشار مختلف جامعه بیان مینماید.

واحد آموزش اورژانس رفسنجان در این خصوص طرح همیار اورژانس را آغاز نمود است..
داوطلبان و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام می‌توانند به سایت مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی رفسنجان به آدرس http://ems.rums.ac.ir/ قسمت عضویت نیروهای داوطلب اورژانس ۱۱۵ رفسنجان مراجعه نمایند.

انتهای پیام/

برچسب ها:
اورژانس رفسنجان بازگشت به زندگی مرد 56 ساله
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان