مربی تیم فوتبال سایپا مطرح کرد:

به دنبال رتبه تک رقمی در جدول هستیم/ سه موقعیت ۹۰ درصد داشتیم

  • شناسه خبر: 184501
به دنبال رتبه تک رقمی در جدول هستیم/ سه موقعیت ۹۰ درصد داشتیم

مربی تیم فوتبال سایپا گفت: سه موقعیت ۹۰ درصد داشتیم، فکر می کنم هجمه و شیطنت هایی که وجود داشته یک مقدار فشار و استرس بر اجرای کار بچه های ما تاثیر گذاشته است.

خانه » آخرین اخبار » به دنبال رتبه تک رقمی در جدول هستیم/ سه موقعیت ۹۰ درصد داشتیم

به گزارش خانه_خشتی؛ کیانوش رحمتی پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل مس رفسنجان در کنفراس خبری گفت: بازی خوبی بود، ما می دانستیم مس رفسنجان بازیکنان و کادر فنی خیلی خوبی دارد، در کل بازی تاکتیکی از هر دو تیم مشاهده کردیم. فکر می کنم تیم مس تا بحال اینقدر تحت فشار تیم حریف در زمین قرار نگرفته بود و موقعیت های خوبی داشتند.

مربی تیم فوتبال سایپا افزود: سه موقعیت ۹۰ درصد داشتیم، فکر می کنم هجمه و شیطنت هایی که وجود داشته یک مقدار فشار و استرس بر اجرای کار بچه های ما تاثیر گذاشته است.

وی بیان کرد: در لحظه آخر حاشیه برای تیم ما درست شد فیلم بازی را می توانید نگاه کنید، ببینید سایپا چه جوری بازی کرد چه جوری خلق موقعیت داشت. ببینید که گل را از چه زاویه ای خوردیم در حالیکه ۴ تا ۵ موقعیت بالای ۹۰ درصد داشتیم. من به آینده این تیم امیدوار هستم بچه ها عالی کار می کنند.
رحمتی در خصوص داوری بازی، گفت: داوری عالی بود. عرب‌براقی جزو بهترین داوران ماست. داوری جوان، اما باتجربه است و همیشه قضاوت خوبی دارد. درباره وضعیت سایپا هم اصلاً به بحث سقوط فکر نمی‌کنیم و با این سبک بازی و تیمی که داریم، به رتبه تک رقمی هم فکر می‌کنیم و معتقدم با سه امتیاز از این وضعیت خارج می‌شویم.

وی ادامه داد: ما سه بازی راحت‌تر مقابل ماشین‌سازی، پیکان و پدیده داریم که دو بازی را در خانه و بازی با ماشین‌سازی را خارج از خانه برگزار می‌کنیم. قطعاً می‌توانیم در این بازی‌ها شرایط‌مان را بهتر کنیم. همانطور که گفتم ما به دنبال رتبه تک رقمی در جدول هستیم.

انتهای پیام/

برچسب ها:
سایپا تهران کیانوش رحمتی مس رفسنجان نشست خبری
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان