نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس مطرح کرد:

مجتمع مس رفسنجان در ایام کرونا نمره قابل قبولی به خود اختصاص داد

  • شناسه خبر: 184399
مجتمع مس رفسنجان در ایام کرونا نمره قابل قبولی به خود اختصاص داد

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شوای اسلامی گفت: مجتمع مس سرچشمه رفسنجان در دوران کرونا دوشادوش مسئولان دانشگاه علوم پزشکی در تهیه و توزیع ماسک و اقلام بهداشتی و کمک های مومنانه کمک کرد و در این آزمون نمره قابل قبولی به خودش اختصاص داده است.

خانه » آخرین اخبار » مجتمع مس رفسنجان در ایام کرونا نمره قابل قبولی به خود اختصاص داد

به گزارش خانه خشتی حجت الاسلام جلالی نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس عصر روز گذشته در حاشیه توزیع بسته های معیشتی شرکت مس سرچشمه رفسنجان بین نیازمندان آسیب دیده از کرونا اظهار کرد: مجتمع مس رفسنجان طی این دو سالی که درگیر کرونا بودیم، مردم مستمند و نیازمندان را فراموش نکرد و در کنار آنها سعی کرد مرحمی بر زخم آنها باشد و چندین مرحله اقدام کمک ها از ناحیه مجتمع مس صورت گرفت و سبدهایی از مایحتاج ضروری مردم تهیه شد و محترمانه بین مردم توزیع شد.

وی افزود: در این مرحله سطح کمک ها را به ۶ هزار بسته افزایش دادند، نه تنها نیازمندان شهرستان رفسنجان و انار بلکه خراسان جنوبی، کرمان و…را پوشش می دهند.

جلالی بیان کرد: این کمک ها در سال جدید و نیمه شعبان آمادگی برای ورود به مهمانی خدا بوده و عیدی خوبی است که مجتمع مس در قالب خدمات اجتماعی ارائه داده است، امیدواریم این کار در قالب خدمات اجتماعی ادامه دار باشد.

نماینده مردم رفسمجان گفت: مجتمع مس سرچشمه رفسنجان در دوران کرونا دوشادوش مسئولان دانشگاه علوم پزشکی در تهیه و توزیع ماسک و اقلام بهداشتی و کمک های مومنانه کمک کرد و در این آزمون نمره قابل قبولی به خودش اختصاص داده است.

وی ادامه داد: یکی از روش های به کمال رسیدن انفاق و کمک کردن به دیگران است، در سیره امام علی و سجاد (ع) است که شبانه به نیازمندان کمک می کردند و کار پسندیده مجتمع مس رفسنجان اقتدا به ائمه اطهار (ع) است.

انتهای پیام/

برچسب ها:
حسین جلالی کمک مومنانه مجتمع مس رفسنجان نماینده مردم رفسنجان و انار
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان