فرماندار رفسنجان مطرح کرد:

سعی کنیم به دور از حاشیه به مردم خدمت کنیم

  • شناسه خبر: 184285
سعی کنیم به دور از حاشیه به مردم خدمت کنیم

فرماندار رفسنجان گفت: هر کس در هر مسئولیتی به دور از هر گونه حاشیه باید وظیفه خود را در قبال مردم انجام دهند.

خانه » آخرین اخبار » سعی کنیم به دور از حاشیه به مردم خدمت کنیم

به گزارش خانه خشتی؛ مجید فصیحی هرندی صبح امروز در مراسم معارفه شهردار رفسنجان اظهار کرد: هر کس در هر مسئولیتی به دور از هر گونه حاشیه باید وظیفه خود را در قبال مردم انجام دهند.
فرماندار رفسنجان با اشاره به اینکه نباید حاشیه ساز باشیم و دچار حاشیه شویم، گفت: در طول تاریخ انسان های بزرگی بودند تلاش کردند جهت اصلاح امور مردم قدم بگذارند و بودند کسانی که با پیروی از مولایمان حصرت علی (ع) خدمت به مردم را سر لوحه خود قرار دادند.

وی افزود: افرادی هستند که می خواهند تقوای الهی را رعایت کنند و باور کنیم در این دنیای حاشیه ساز،هستند آدم هایی که علیرغم داشتن ضعف و ناتوانی و اشتباهات سعی می کنند در مسیر درستی حرکت نمایند.

فصیحی هرندی گفت: بیاییم با تقوی الهی همدیگر را کمک کنیم و فصاهایی جهت خدمت به مردم هموار کنیم، به فکر خودمان نباشیم جامعه به هیچ عنوان با یک نظر اداره نمی شود و سنت الهی نیز همین است و این اختلافات در قرآن بیان شده که زاییده خلقت و تکثر است.

فرماندار رفسنجان با تاکید بر اینکه مردم را ناامید نکنیم و شعارهایی بر زبانها جاری نشود که از اداره کشور توسط فرزندان خود ناامید شوند، عنوان کرد: باور کنید افرادی هستند که دوست دارند با تعامل و همراهی با یکدیگر شهر و کشور خود را اداره کنند.

وی با اشاره به اینکه شهدای زیادی تقدیم نظام شده است گفت: عملکرد ما باید درست باشد و به دیگری سپرده شود پست و مقام ماندگار نیست با همراهی و وحدت در رفع مشکلات کمک کنیم.

فصیحی هرندی ادامه داد: سعی کنیم کاری کنیم که شهیدان را خشنود کنیم باید برای رضای خداوند کار کنیم و چیزی غیر از آن ما را به سعادت نمی رساند.

فرماندار رفسنجان خاطرنشان کرد: همیشه از وحدت، همراهی و کمک به خدمت به خلق سخن گفته ایم اما هیچ وقت این بخش از سخنان در رسانه ها منعکس نشده، چرا همیشه پمپاژ ناامیدی که شبکه های خارجی انجام می دهند، برای خدمتگزاران نظام صورت می گیرد.

انتهای پیام/

 

 

 

برچسب ها:
رفسنجان فرماندار مجید فصیحی هرندی معارفه شهردار
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان