تداوم نظارت بر بازار شب عید توسط اداره صمت رفسنجان + تصاویر

  • شناسه خبر: 184261
تداوم نظارت بر بازار شب عید توسط اداره صمت رفسنجان + تصاویر

گشت بازرسی اداره صمت رفسنجان به منظور رصد قیمت کالا و خدمات در بخش کالاهای اساسی از ۱۵ بهمن آغاز شده و تا ۲۰ فروردین ماه سال آتی ادامه دارد.

خانه » آخرین اخبار » تداوم نظارت بر بازار شب عید توسط اداره صمت رفسنجان + تصاویر

به گزارش خانه خشتی؛ مدیر روابط عمومی اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان رفسنجان در حاشیه گشت بازرسی اداره صمت به منظور رصد قیمت کالا و خدمات در بخش کالاهای اساسی عنوان کرد:بازرسان اداره صمت شهرستان رفسنجان به غیر از بازرسی های روزانه و رسیدگی به شکایت های مرکز ۱۴۲ اداره صمت در طرح نوروزی که از ۱۵ بهمن آغاز شده است در سه شیفت صبح ،عصر و شب رصد قیمت کالاهای اساسی از جمله مرغ ،میوه و خواربار انجام میدهد و این طرح تا ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ ادامه خواهد داشت .

حسینی افزود :با پی گیری های مجدانه اداره صمت در سه ماه گذشته ۸۳ تن شکر به قیمت هفت هزار و سیصد تومان ،۸۰۰ تن روغن مایع خوراکی ،۷۰ تن روغن صاف و۸۳ تن برنج هندی به قیمت هر کیلو هجده هزار و پانصد تومان در بین واحد های بزرگ و خورد شهرستان رفسنجان توزیع شده است .

رئیس روابط عمومی اداره صمت بیان کرد:برای کاهش التهاب بازار مرغ شهرستان ۳۱ تن مرغ منجمد  و هشت تن گوشت قرمز منجمد در سطح رفسنجان توزیع شده است.

وی ادامه داد:۲۵۰ تن پرتقال به قیمت استانی هر کیلو ۱۵ هزار و ۲۰۰ تومان و ۲۰۰ تن سیب به قیمت استانی هر کیلو ۱۲ هزار تومان در بین شهرستان های انار ،رفسنجان و شهربابک توزیع شده است .

حسینی تصریح کرد: میوه های شب عید در ده نقطه از شهرستان از جمله ؛باسکول طیبی خیابان مطهری ،خیابان امام شرکت تعاونی روستایی ،جنب مصلی جدید، خیابان بسیج، میدان ولیعصر ،بلوار بعثت ساحلی،کشکوئیه خیابان اصلی ،شهر بهرمان ،صفائیه نوق و بلوار هجرت جنب پل مهدی آباد توزیع خواهد شد.


وی تاکید کرد:برخی از جایگاه هابه عدم تسویه حساب هنوز فعالیت خود را آغاز نکرده اند وهمچنین شاید به علت نوع و کیفیت میوه تفاوت قیمت در سطح شهرستان مشاهده کنید .

خسینی در آخر گفت :به علت نوسانات قیمت میوه و شرایط کرونایی حاکم بر جامعه از میوه شب عید استقبال نشده است و همچنین از مردم شهرستان تقاضا داریم در صورت مشاهده تخلف واحدهای صنفی به مرکز ۱۲۴ اداره صمت اطلاع دهند.

انتهای پیام/

برچسب ها:
اداره صنعت بازرسی رصد قیمت رفسنجان شب عید معدن و تجارت
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان