در خطبه های نماز جمعه این هفته صورت گرفت؛

تقدیر امام جمعه رفسنجان از جوانان مخترع ماسک نانو در دانشگاه ولیعصر

  • شناسه خبر: 184092
تقدیر امام جمعه رفسنجان از جوانان مخترع ماسک نانو در دانشگاه ولیعصر

امام جمعه رفسنجان گفت: رونمایی از محصول دانش بنیان تولید ماسک نانو مس در دانشگاه ولیعصر به دست جوانان این شهر با حمایت مجتمع مس سرچشمه و هدایت اساتید این دانشگاه قابل تقدیر است.

خانه » سیاسی » تقدیر امام جمعه رفسنجان از جوانان مخترع ماسک نانو در دانشگاه ولیعصر

به گزارش خانه خشتی، خطیب جمعه رفسنجان در خطبه های نماز جمعه این هفته به فرمایشات رهبر انقلاب به مناسبت بعثت پیامبر اکرم(ص) اشاره کرد و اظهار کرد: تحریف مساله جدی در مقابله با دشمن است، دشمن حقانیت و مظلومیت مردم یمن، افغانستان و سوریه را پنهان می کند و از ایران می خواهد که در منطقه خودش کمترین اقدامی را نداشته باشد.

وی افزود: رهبر انقلاب در سخنانشان توجه جدی به بحث جوانان و توقع و انتظار جدی از آنان به عنوان افسران جنگ نرم داشتند تا به دشمن اجازه تحریف ندهند و در صحنه حضور داشته باشند، دشمن را بشناسند و با بصیرت مقابل آن بایستند.
حجت الاسلام عسکری بیان کرد: رونمایی از محصول دانش بنیان تولید ماسک نانو مس در دانشگاه ولیعصر به دست جوانان این شهر با حمایت مجتمع مس سرچشمه و هدایت اساتید این دانشگاه قابل تقدیر است.
وی تصریح کرد: این اقدام ارزشمند تقدیم به دکتر حسین آذین از پزشکان متخصص و آزاده سرفراز دفاع مقدس شد که به واسطه بیماری کرونا در بستر هستند، نیز بسیار جای تکریم دارد که متولیان آن اینگونه ارزشی و انسانی فکر می کنند.

خطیب جمعه رفسنجان در ادامه به روند ثبت نام نامزدهای انتخابات شوراهای شهر و روستا اشاره کرد و گفت: افرادی که توانمند هستند و در مسائل شهری مهارت دارند برای ثبت نام اقدام کنند تا مجموعه ای از انسان ها با بینش فرهنگی، مذهبی و هم دارای تخصص شهرسازی و معماری سنتی ، اسلامی و مدرن، شورای شهر قوی و مقتدری را شکل دهند.

حجت الاسلام عسکری با گرامیداشت سالروز تاسیس بنیاد شهید و روز شهدا بیان کرد: شهدا در واقع مجموعه ای از همه فضایل هستند و تجلیل از شهدا یعنی تجلیل از همه ارزش ها، ایمان، هجرت، جهاد، صبر و استقامت، بصیرت، عمل به تکلیف و بهنگام، ولایتمداری، ایثارگری و شجاعت از ارزش هایی است که در شهداست.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تقدیر دانشگاه ولیعصر نماز جمعه رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • علیرضا مطلبی

    مسولین مجترم شهر فرماندار و نماینده مجلس لطفا نگذارید پول معدن مس رفسنجان در کرمان صرف ساخت استادیوم و باشگاه و بیمارستان شود هر ساله الودگی مس رفسنجانی ها را راهی بیمارستان میکند و کشاورزی و محیط زیست را تخریب کرده ولی سود ان نصیب کرمان و.. میشود اگر همه با هم اتحاد داشته باشیم میتوانیم حق مان را پس بگیریم من الله التوفیق
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان