تقویت فرستنده رادیو رفسنجان اولویت باشد

  • شناسه خبر: 184081
تقویت فرستنده رادیو رفسنجان اولویت باشد

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی گفت: قدرت فرستنده رادیو رفسنجان باید تقویت شود تا همه مردم شهرستان ازجمله در روستاها هم بتوانند از برنامه های رادیورفسنجان بهره‌مند شوند.

خانه » آخرین اخبار » تقویت فرستنده رادیو رفسنجان اولویت باشد

به گزارش خانه خشتی؛ حجت الاسلام جلالی روز چهارشنبه ۲۰ اسفند در برنامه زنده رادیویی صدای مرکز کرمان با موضوع جمعیت، اظهار کرد: کشور ما با فاجعه جمعیتی بزرگی مواجه است و مسئولان نسبت به اینکه در چاله جمعیتی گرفتار شدیم، بی توجه‌اند.
وی ادامه داد: طی سال های ۹۷، ۹۸ و ۹۹ تاکنون، ۱۲۰ هزار، ۱۷۰ هزار و ۲۵۰ هزار نوزاد کمتر متولد شده و طی این سه سال حدود ۵۰۰ هزار نوزاد کمتر از سه سال قبل به دنیا آمده، باتوجه به اینکه جمعیت مولد کاهش پیدا می کند در ۳۰ سال آینده در بین ۵ کشور سالمند دنیا قرار خواهیم گرفت.
نماینده مردم رفسنجان و انار همچنین در حاشیه جلسه با مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان و معاونان وی، قدرت فرستنده رادیو رفسنجان را کم عنوان کرد و خواستار تقویت آن به منظور پوشش سراسر شهرستان شد.
وی با بیان اینکه باید یک فرستنده ۵ کیلواوتی برای رفسنجان پیش بینی کنیم، خواستار افزایش تولید برنامه رادیو رفسنجان شد و نسبت به تعیین وضعیت کارکنان رادیو تأکید کرد و ضمن اشاره به توانمندی های کارکنان رادیو رفسنجان، این مهم را در افزایش کیفیت برنامه ها و ایجاد انگیزه بین کارکنان رادیو مؤثر دانست.
حجت الاسلام جلالی خواستار ارتقاء رادیو رفسنجان با پیگیری مرکز کرمان و مساعدت سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران شد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
حسین جلالی رفسنجان فرستنده رادیو نماینده مردم رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان