مربی تیم استقلال تهران مطرح کرد؛

امیدوارم برای بازی آینده نتیجه بهتری کسب کنیم/ من داور را در این بازی مقتدر ندیدیم

  • شناسه خبر: 183827
امیدوارم برای بازی آینده نتیجه بهتری کسب کنیم/ من داور را در این بازی مقتدر ندیدیم

مربی استقلال گفت: ما برای این بازی برنامه‌ریزی کرده بودیم اما تیم حریف مقداری بسته بازی کرد و نتوانستیم به پیروزی برسیم. امیدوارم برای بازی آینده نتیجه بهتری کسب کنیم.

خانه » آخرین اخبار » امیدوارم برای بازی آینده نتیجه بهتری کسب کنیم/ من داور را در این بازی مقتدر ندیدیم

به گزارش خانه خشتی؛ ‌صمد مرفاوی مربی تیم استقلال تهران پس از تساوی تیمش مقابل مس رفسنجان در هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: ما می‌دانستیم بازی سختی مقابل مس رفسنجان درپیش داریم و می‌خواستیم پیروز میدان باشیم. در دقایق اول بازی، یک موقعیت خوب داشتیم. در ادامه بازی متعادل شد و ما در یک شروع مجدد گل خوردیم. بازیکنان بعد از گل مقداری از لحاظ روحیه تضعیف شدند اما آن چیزی که در رختکن گفته‌ بودیم را بازیکنان بخشی‌اش را انجام دادند و به گل رسیدیم اما به پیروزی نرسیدیم.

وی افزود:  ما برای این بازی برنامه‌ریزی کرده بودیم اما تیم حریف مقداری بسته بازی کرد و نتوانستیم به پیروزی برسیم. امیدوارم برای بازی آینده نتیجه بهتری کسب کنیم.

مرفاوی در پاسخ به این سوال که استقلال مشکل بدنسازی دارد؟ گفت: اگر مشکل بدنسازی داشتیم  که تا دقیقه آخر حمله نمی‌کردیم.  ارسلان مطهری  در دقایق آخر توانست موقعیت گل ایجاد کند. ما بیشتر از مس دوندگی داشتیم و تیم مس رفسنجان در زمین خودش بازی می‌کرد و می‌خواست از ضد حملات استفاده کند. ما ۵ تعویض خود را انجام دادیم. تعویض را برای این موقع گذاشتند اگر تاکتیکی عوض شود، آن بازیکن جابجا شود.به نظرمن سوال بجایی نبود.

مربی استقلال درباره فوتبال کرمان گفت: من در کرمان مربی‌گری کردم. کرمان پتانسیل بالایی دارد و ورزشگاهی که در کرمان دارد به بهره‌برداری می‌رسد، توانمندی‌های این استان را نشان می‌دهد. امیدوارم تیم‌های کرمانی در فوتبال کشورمان عملکرد بهتری داشته باشند و در فوتبال کشورمان بیشتر نمایان شوند.

وی درباره عملکرد داوری در این بازی گفت: من واقعا تعجب می‌کنم که در کمیته داوران، چطور سیستم رادیویی ندارند. در هجده قدم یک حرکت مشکوکی وجود داشت اما اگر اتفاقی می‌افتاد، داور خط می‌توانست اعلام کند اما سیستم رادیویی ندارند. تیم مس رفسنجان با این نوع فوتبالی که بازی می‌کند، نباید توپ جمع‌کن‌هایش توپ را دیر بدهند. چرا باید این اتفاق بیفتد؟ متاسفانه من داور را در این بازی مقتدر ندیدیم و سوت‌هایی که زد، تعادل نداشت و متعجبم چرا داوران سیستم رادیویی ندارند. داور هم به من گفته این تقصیر ما نیست. پس با این وجود، داور خط را برای چه گذاشتند؟

مرفاوی افزود: من از این کار کمیته داوران تعجب می‌کنم. اگر هم حرفی بزنیم، می‌گویند دارند داور را تضعیف می‌کنند. امیدوارم شرایط فوتبال بهتر شود. فدراسیون باید به این چیزها توجه کند. باید کسی در ریاست فدراسیون باشد که به حرف خود عمل کند. او مثلا باید ببیند  که چرا داوران سیستم رادیویی ندارند. امیدوارم این مسائل در فوتبال حل شود.

مربی استقلال درباره حواشی تیمش گفت: ما داریم کار خود را انجام می‌دهیم و مشکلات درون‌خانوادگی خود را داریم و مدیران در حال برطرف کردن مشکلات هستند. اگر هم مشکلاتی وجود داشته باشد بین خودمان حل می‌شود. تمام فکر ما روی بازی‌های خودمان است تا شرایط خود را بهتر کنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها:
استقلال تهران رفسنجان مس رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان