مربی تیم فوتبال استقلال تهران:

باید تلاش کنیم شرایط را در جدول بهتر کنیم و صدرنشین شویم/ تیم مس شرایط خوبی دارد

  • شناسه خبر: 183767
باید تلاش کنیم شرایط را در جدول بهتر کنیم و صدرنشین شویم/ تیم مس شرایط خوبی دارد

مربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: شرایط خوب است و باید تلاش کنیم شرایط را در جدول بهتر کنیم و صدرنشین شویم. توان این کار را داریم و امیدوارم نتایج خوبی را در ادامه کسب کنیم و در آینده هواداران را خوشحال کنیم. ما کاملا به موفقیت فکر می‌کنیم.

خانه » آخرین اخبار » باید تلاش کنیم شرایط را در جدول بهتر کنیم و صدرنشین شویم/ تیم مس شرایط خوبی دارد

به گزارش خانه خشتی؛ صمد مرفاوی مربی تیم فوتبال استقلال تهران در نشست خبری پیش از بازی با مس رفسنجان گفت: خیلی خوشحالم که در استان کرمان حضور دارم. من سابقه کار در این استان را دارم. فردا بازی سخت و مهمی را داریم. با توجه به شرایطی که در جدول داریم، می‌خواهیم شرایط خود را در جدول حفظ کنیم و بالاتر بیاییم و در کورس باشیم. بنابراین بازی سختی پیش روی ماست و ما هم آماده بازی هستیم. تمرینات خوبی را انجام داده‌ایم و کاملا شرایط را درک می‌کنیم.

وی افزود: مس تیم بسیار خوبی است و با برنامه کار می‌کند. از آن‌ها شناخت داریم. آن‌ها نتایج خوبی گرفته‌اند و فردا برابر ما پرتلاش هستند. ما هم تلاش می‌کنیم سه امتیاز را بگیریم. بازیکنان شرایط را درک می‌کنند و آن‌ها را به لحاظ روحی روانی و فنی آماده این بازی کرده‌ایم تا به پیروزی دست پیدا کنیم.

مربی تیم فوتبال استقلال تهران  بیان کرد: فوتبال ایران باید یک مسیر جدید را طی کند. راجع به برنامه‌های رئیس فدراسیون فوتبال هم باید بگویم که امیدوارم او بتواند برنامه‌های مدنظرش را پیاده کند و از هر نظر شرایط را بهتر کند. من فکر می‌کنم چون این موضوع یک بحث ملی است، همه باید به ایشان کمک کنیم تا فوتبال ایران در آسیا حرف اول را بزند و بتوانیم جام‌هایی را بدست آوریم. ضمن اینکه در فوتبال داخلی هم شرایط اقتصادی تیم‌ها بهتر شود.

وی در خصوص غیبت فکری در نشست گفت: ما یک کادرفنی هستیم و باید به هم کمک کنیم. اگر کسی شرایطش را به لحاظ جسمانی نداشت، بقیه کار را پیش می‌برند.

مرفاوی در خصوص شرایط استقلال عنوان کرد: شرایط خوب است و باید تلاش کنیم شرایط را در جدول بهتر کنیم و صدرنشین شویم. توان این کار را داریم و امیدوارم نتایج خوبی را در ادامه کسب کنیم و در آینده هواداران را خوشحال کنیم. ما کاملا به موفقیت فکر می‌کنیم.

مربی تیم فوتبال استقلال تهران در خصوص اینکه نظرش در مورد مظاهری چیست، گفت: من نمی‌خواهم در این باره صحبت کنم چون باید فردا بازی کنیم و باید تمرکزمان روی بازی فردا باشد. اگر قرار است مسئله‌ای باشد، مدیران تصمیمات را می‌گیرند و تصمیمات آن‌ها اعلام و اجرا می‌شود.سعید مهری امروز اضافه شده و هنوز با ما تمرین نکرده است. ان‌شاءالله در ادامه بتوانیم از او استفاده کنیم.

صمد مرفاوی ادامه داد: مس تیم خوبی است و با توجه به بازی‌هایی که از آن‌ها دیده‌ایم، می‌دانیم شرایط خوبی دارند. آن‌ها مرحله به مرحله جلو آمده‌اند و الان هماهنگی خوبی دارند و نتایج خوبی گرفته‌اند. آن‌ها بهتر از این هم می‌توانند بشوند.

وی با اشاره به اینکه تنها شجاعیان به دلیل مصدومیت در کنار ما نیست، بیان کرد: قول قهرمانی که نه ولی به فکر قهرمانی هستیم. هیچ مربی‌ای نمی‌تواند این قول را بدهد. حتی تیم صدرنشین هم نمی‌تواند چنین قولی بدهد چون ۱۵ بازی باقی مانده است. ما با تمام وجود می‌جنگیم تا به این مهم دست پیدا کنیم.

مرفاوی در پایان گفت: امیدوارم فردا یک بازی خوب و قدرتمند را ارائه دهیم. می‌دانیم چه چیزی را می‌خواهیم و ان‌شاءالله بتوانیم سه امتیاز را بگیریم.

انتهای پیام/

برچسب ها:
رفسنجان صمد مرفاوی مربی تیم فوتبال استقلال تهران نشست خبری
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان