فرماندار رفسنجان خبر داد:

لغو کلیه اردوهای گروهی سیاحی و زیارتی از مبدا شهرستان رفسنجان

  • شناسه خبر: 183753
لغو کلیه اردوهای گروهی سیاحی و زیارتی از مبدا شهرستان رفسنجان

فرماندار شهرستان رفسنجان از لغو کلیه اردوهای گروهی سیاحی و زیارتی از مبدا شهرستان رفسنجان خبر داد.

خانه » آخرین اخبار » لغو کلیه اردوهای گروهی سیاحی و زیارتی از مبدا شهرستان رفسنجان

به گزارش خانه خشتی؛, مجید فصیحی هرندی در جلسه ستاد کرونای شهرستان رفسنجان افزود: متاسفانه شاهد کاهش میزان رعایت دستورالعمل های بهداشتی در شهرستان رفسنجان هستیم و این می تواند زنگ خطری برای شهرستان رفسنجان باشد.

وی در ادامه بیان کرد: جهت کنترل روند بیماری و پیشگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا مقرر گردید ، تا پایان سال جاری راه اندازی کلیه اردو های گروهی سیاحتی و زیارتی و … از مبدا شهرستان رفسنجان ممنوع بوده و پایانه مسافر بری شهرستان وظیفه نظارت بر این موضوع را بر عهده دارد.

فصیحی هرندی تاکید کرد: از همشهریان محترم خواهشمندیم از ازدحام در بازار و مراکز خرید جدا خودداری نمایند ، از اصناف و بازاریان محترم می خواهیم همانند گذشته از شلوغی در محیط کسب و کار خود جلوگیری نمایند.

وی با بیان اینکه وضعیت بیماری در شهرستان رفسنجان تعیین کننده فعالیت ها خواهد بود ، افزود: امیدواریم با رعایت دستورالعمل ها از سوی مردم و اصناف شاهد تعطیلی آخر سال نباشیم.

رییس ستاد کرونای شهرستان رفسنجان در پایان گفت: همچنان ممنوعیت تردد از ساعت ۹ شب در سطح شهر برقرار خواهد بود و با کسانی که قوانین و مقررات را رعایت نکند ، برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان