رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان مطرح کرد:

میزان مرگ و میر ناشی از کرونا در رفسنجان از متوسط کشوری پایین تر است/ مردم بی خیال سفرها و دورهمی ها شوند

  • شناسه خبر: 183747
میزان مرگ و میر ناشی از کرونا در رفسنجان از متوسط کشوری پایین تر است/ مردم بی خیال سفرها و دورهمی ها شوند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت: میزان مرگ و میر ناشی از کرونا در دانشگاه علوم پزشکی شهرستان از متوسط کشوری پایین تر است این نشان دهنده تلاش خستگی ناپذیر پرسنل در بخش بهداشت و درمان است.

خانه » آخرین اخبار » میزان مرگ و میر ناشی از کرونا در رفسنجان از متوسط کشوری پایین تر است/ مردم بی خیال سفرها و دورهمی ها شوند

به گزارش خانه خشتی؛ علی اسماعیلی ندیمی ظهر امروز در جلسه کارگروه امنیت غذایی رفسنجان اظهار کرد: سال بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم وضعیت فعلی شهرستان بعد از یکسال تلاش در حوزه بهداشت و درمان و تمامی دستگاه ها وضعیت نسبتا خوبی داریم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان افزود: همکاران ما در حوزه بهداشت با همکاری بسیج، هلال احمر و تمامی ارگان ها به شدت مشغول بیماریابی و افرادی که با بیمار کرونایی تماس داشتند، هستند به طوریکه در برخی از هفته های اخیر ۲ هزار تست به ثبت رسیده است.

وی بیان کرد: در بخش بستری بدترین شرایط را در مهر و آبان داشتیم که ظرفیت بیمارستان مملو از بیماران تنفسی شد.

اسماعیلی تصریح کرد: آنچه که ممکن است در هفته های آینده اتفاق بیفتد این است که با نسل های جدید جهش یافته از ویروس کرونا روبرو هستیم که شدت واگیری و مرگ و میر آن بیشتر است؛ می طلبد که در آماده باش کامل باشیم و وضعیت اضطراری در همه ادارات شهرستان اعلام شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان عنوان کرد: با توجه به اینکه واکسیناسیون در دنیا شروع شده است و ما هم واکسیناسیون را شروع کردیم حداقل این کار این است که از موارد شدید بیماری جلوگیری کردیم ضمن اینکه مردم باید بی خیال سفرها و دورهمی های خانوادگی شوند.

وی با تشکر از کمک گروه های مردمی در مقابله با کرونا به ویژه مجتمع مس سرچشمه در طول یکسال گذشته، گفت: از همه ارگان ها بخصوص مجتمع مس سرچشمه، کلیه خیران و کادر درمان و بهداشت که مجدانه در طول یک سال مجموعه دانشگاه را همراهی کردند قدردانی می کنم.

اسماعیلی با اشاره به اینکه میزان مرگ و میر ناشی از کرونا در دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان از متوسط کشوری پایین تر است، ابراز داشت: این نشان دهنده تلاش خستگی ناپذیر همکاران در بخش بهداشت و درمان است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان خاطرنشان کرد: طرح شهید سلیمانی باید با قاطعیت تمام ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/

 

برچسب ها:
جلسه کارگروه امنیت غذایی رفسنجان علی اسماعیلی ندیمی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان