شهروندان رفسنجانی می توانند از سامانه نوبت دهی تعویض پلاک و شماره گذاری استفاده کنند

  • شناسه خبر: 183720
شهروندان رفسنجانی می توانند از سامانه نوبت دهی تعویض پلاک و شماره گذاری استفاده کنند

سرگرد محمد کهنوجی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان رفسنجان از شهروندان خواست تا با توجه به شرایط کرونا و جلوگیری از ازدحام در مراکز تعویض پلاک از سیستم نوبت دهی اینترنتی تعویض پلاک استفاده نمایند.

خانه » اجتماعی » شهروندان رفسنجانی می توانند از سامانه نوبت دهی تعویض پلاک و شماره گذاری استفاده کنند

 

 

به گزارش خانه خشتی، شلوغی و ازدحام مراکز تعویض پلاک به خصوص در دوران شیوع کرونا از جمله چالش هایی بوده است که حالا قرار است از طریق فعال سازی یک سیستم نوبت دهی آنلاین برای مراکز تعویض پلاک، اندکی تسهیل شود.

راهنمای نوبت دهی اینترنتی مراکز تعویض پلاک

۱- ابتدا وارد سایت نوبت دهی پلیس راهور ناجا به آدرس nobatdehi.epolice.ir می شوید.

۲-استان، شهر و نوع وسیله نقلیه خود را انتخاب می کنید و روی دکمه جست و جو کلیک می کنید تا مطابق تصویر زیر مراکز تعویض پلاکه نوبت دهی اینترنتی و غیرحضوری تعویض پلام دارند را مشاهده کنید.

۳- سپس تقویم کاری و نوبت های خالی مرکز تعویض پلاک انتخابی را مشاهده کرده و بنا بر امکان خود روز معین را انتخاب می کنید:

۴- در مرحله بعدی ساعت مورد نظر خود را برای حضور در تاریخ مشخص کرده انتخاب می کنید.

۵- در مرحله آخر نیز اگر قبلا دراین سایت ثبت نام کرده اید با یوزر و پسورد خود وارد می شوید.

۶- در صورتی که نام کاربری و رمز عبور ندارید در ادامه ثبت نام را انجام می دهید و نوبت دهی اینترنتی مرکز تعویض پلاک تمام می شود.

 در حال حاضر برای هر متقاضی امکان رزرو فقط یک نوبت در مراکز تعویض پلاک وجود دارد. جهت ارایه خدمت به سایر مراجعین، از رزرو نوبت تکراری خودداری فرمایید.

حداقل ۱۰ دقیقه قبل از زمان رزرو شده در مرکز تعویض پلاک حضور یابید. با توجه به زمانبندی انجام شده جهت خدمت رسانی بهتر به سایر مراجعین به مراکز تعویض پلاک ، در صورت عدم مراجعه به مرکز تعویض پلاک مربوطه در روز و ساعت مقرر ، نوبت شما به صورت خودکار توسط سامانه باطل می شود.

کلیه اطلاعات ثبت شده در سامانه ، در هنگام ورود به مرکز تعویض پلاک کنترل می گردد و فقط به دارنده کد ملی یا وکیل قانونی و خودرو با شماره پلاک ثبت شده در نوبت، اجازه ورود داده می شود.

برای متقاضیانی که رزرو نوبت انجام دهند اما در زمان مقرر به مرکز تعویض تعویض پلاک مراجعه ننمایند محدودیتهایی در رزرو نوبت های آتی ایجاد خواهد شد. بنابراین،در صورت انصراف از مراجعه به مراکز تعویض پلاک، به منظور استفاده از حداکثر ظرفیت مراکز و امکان ارائه خدمات به سایر متقاضیان، بلافاصله نوبت خود را ابطال و لغو نمایید

 

شرایط و مدارک لازم جهت نقل و انتقال خودرو

قبل از رزرو نوبت از تکمیل بودن مدارک مورد نیاز خصوصاً مدرک احراز محل سکونت اطمینان حاصل نمایید:

الف)حضور خریدار و فروشنده یا نماینده قانونی آن ها (وکیل) به همراه وسیله نقلیه

ب)اصل شناسنامه و کارت ملی خریدار و فروشنده

ج)اصل سند مالکیت و کارت شناسایی وسیله نقلیه

تذکر: در صورت مفقود شدن سند مالکیت درج یک نوبت آگهی در روزنامه های کثیر النتشار مبنی بر مفقودیت سند و سپری شدن ۱۰ روز از تاریخ درج آگهی.

د)گواهی مفاصا حساب تخلفات رانندگی وسیله نقلیه

ت)بیمه شخص ثالث

ز)معاینه فنی معتبر (خودروهایی که ۴ سال از سال ساخت آن ها سپری شده باشد)

ر)مدرک احراز محل سکونت خریدار شامل: سند مالکیت یا اجاره نامه معتبر بنام خریدار، همسر ، پدر یا مادر و…

انتهای پیام/

برچسب ها:
تعویض پلاک راهور رفسنجان نوبت دهی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • وحید

    تا انتها بخوانید سپس منتشر کنید باید رئیسی حمایت کنیم و الا همانند سال 1396..... *⚡مراقب باشیم⚡* *تازه اول ماجراست ...* 💥 مراقب باشیم ، توطئه ای در راه است ... اتفاقات اصلی انتخابات ریاست جمهوری هنوز شروع نشده است و برخی بیخود رئیسی را از قبل برنده میدانند ، در حالی که غربگرایان برخلاف آنچه وانمود می کنند برای مناظرات برنامه مفصلی تدارک دیده اند ... 💥 اگر سال ۹۲ را به یاد بیاوریم، تمامی افراد مطرح از جبهه اصلاحات و دوم خرداد و ... از جمله هاشمی رفسنجانی ، توسط شورای نگهبان رد صلاحیت شدند و اصلاح طلبان جیغ بنفش کشیدند که ما هیچ کاندیدایی نداریم و انتخابات را مصادره کرده اند ... 💥 در ادامه به صورت پنهانی همه ی آنها در پشت سر حسن روحانی متحد شدند و با کمک سرشبکه های خارجی و رسانه های متحد غربی شان، حسن روحانی را که تا آنروز هیچ طرفداری نداشت و هیچکس ارزشی برای او قایل نبود با کمال ناباوری رئیس جمهور کردند... 💥 این در حالی بود که از جبهه انقلاب حداقل ۵ کاندیدای مطرح از قبیل قالیباف، جلیلی، رضایی، حداد عادل و ولایتی حضور داشتند و همه پیروزی جبهه انقلاب به خصوص آقای قالیباف را قبل از مناظرات قطعی می دیدند... *و اما این دوره :* 💥تقریبا همه ی اصلاح طلب ها یقین داشتند که جهانگیری و پزشکیان و تاجزاده و ... رد  صلاحیت می شوند و جیغ بنفشی که اکنون سر می دهند، فریبی بیش نیست. 💥 در اینکه اصلاح طلبان در این دوره کاندید قدرتمندی ندارد شکی نیست ولی بدیهی است که جهانگیری و لاریجانی هم مد نظر شورای اصلاحات نبوده، زیرا جهانگیری که اصلا سبد رای ندارد و آنها لاریجانی را هم اصلاح طلب نمیدانند... 💥 در جلسه ی خصوصی که هفته گذشته سران اصلاحات تشکیل دادند ، آقای عطریانفر که تئورسین اصلی جریان اصلاحات است گفت: "ما کاندیدای مورد حمایت مان را بعد از اعلام صلاحیت ها توسط شورای نگهبان تعیین می کنیم تا فعلا تخریب نشود و هر کسی را که ما بخواهیم می توانیم با اتحاد داخلی و کمک رسانه های خارجی و سلبریتی ها رئیس جمهور کنیم!!  همانطور که سال ۹۲ روحانی را که هیچ محبوبیتی نداشت رئیس جمهور کردیم ... " 💥 بله، جبهه اصلاحات اکنون در کمال پنهان کاری و ناباوری در حال تعیین گزینه نهایی هستند تا سناریوی سال ۹۲ را تکرار کنند ... و ما قبل از مناظرات دچار غرور پیروزی شده ایم ... در حالی که مناظرات و تخریب ها هنوز شروع نشده است ... *آن فرد کیست؟* 💥 یکی از سر حلقه ای امنیتی اصلاحات فرد مورد نظر را لو داد و او کسی جز آقای "همتی" رییس بانک مرکزی دولت روحانی نیست . 💥 آقای آشنا که امنیتی ترین فرد دولت روحانی است در روز اعلام صلاحیت ها در توئیتی نوشت: " همتی، و ما ادراک ما همتی... " یعنی شما چه میدانید همتی کیست و ما با او چه برنامه ای داریم ... 💥 بله ، آنها میخواهند همتی را که دارای رزومه اقتصادی قوی میدانند مانند روحانی در سال ۹۲ برای مردم بزک کنند. جالب اینکه شورای اصلاحات نیز همتی را سه هفته قبل تایید کرده است... 💥 رقابت تازه در حال شروع است و جبهه انقلاب در حال فریب خوردن است... یادمان باشد اگر از هم اکنون از کاندیدای شاخص جبهه انقلاب یعنی آقای "رئیسی" حمایت نکنیم و غافل بمانیم، ممکن است آقای رئیسی نیز در کمال ناباوری به سرنوشت آقای قالیباف در سال ۹۲ دچار شوند ... *فریب غربگرایان را نخوریم و از قبل دچار غرور پیروزی نشویم...* نشر حداکثری
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان