امام جمعه رفسنجان مطرح کرد؛

مخالفت مسئولان رفسنجان با ادغام دانشگاه نرجس در این شهر

  • شناسه خبر: 183712
مخالفت مسئولان رفسنجان با ادغام دانشگاه نرجس در این شهر

امام جمعه رفسنجان گفت: از مسئولان وزارت علوم می خواهیم که در روزهای پایان سال اگر تصمیمی بر ادغام گرفتند تجدید نظر کنند، اگر در رفسنجان توسعه ای ندارید آنچه هست را هم نگیرید.

خانه » اجتماعی » مخالفت مسئولان رفسنجان با ادغام دانشگاه نرجس در این شهر

به گزارش خانه خشتی، حجت الاسلام عسکری امام جمعه رفسنجان در خطبه های نماز جمعه این هفته مطرح کرد: با توجه به قرار گرفتن در آستانه سال جدید و شرایط کرونا و گرانی ها لازم است بیشتر به فکر محرومین و نیازمندان باشیم.

وی خاطر نشان کرد: وزارت علوم بنا دارد دانشگاه نرجس که در رفسنجان بصورت مستقل راه اندازی شده را ادغام کند و استقلال آن را بگیرید، مسئولان رفسنجان با این اقدام مخالف هستند با مسئولان استان مکاتبه هم صورت گرفته و مخالفت اعلام شده است.

عسکری گفت : از مسئولان وزارت علوم می خواهیم که در روزهای پایان سال اگر تصمیمی بر ادغام گرفتند تجدید نظر کنند، اگر در رفسنجان توسعه ای ندارید آنچه هست را هم نگیرید.

وی تصریح کرد : رهبر انقلاب سیاست های قطعی نظام در خصوص برجام را اعلام نمودند مبنی بر اینکه اگر آمریکا قصد بازگشت به برجام را دارد، با حذف همه تحریم ها و بازگشت به تعهدات برجامی، راه برایش باز است.

خطیب جمعه رفسنجان بیان کرد: دولت طبق مصوبه مجلس عمل خواهد کرد و راه هرگونه اعمال نفوذ را بر قدرت‌های استکباری خواهد بست.

وی یادآور شد: مرکز توانبخشی جمعیت هلال احمر رفسنجان برای تجهیز نیاز به کمک خیرین دارد، خیرین پیشقدم شوند تا نام نیکی از ایشان به یادگار بماند.

انتهای پیام/

برچسب ها:
حجت الاسلام اصغر عسکری خطبه های نماز جمعه رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان