دریافت تندیس «تجربه برتر استقرار نظام تصدیق صلاحیت و مدیریت شایستگی» توسط مجتمع مس سرچشمه رفسنجان

  • شناسه خبر: 183632
دریافت تندیس «تجربه برتر استقرار نظام تصدیق صلاحیت و مدیریت شایستگی» توسط مجتمع مس سرچشمه رفسنجان

تندیس «تجربه برتر استقرار نظام تصدیق صلاحیت و مدیریت شایستگی» کارکنان شرکت ملی صنایع مس ایران در هشتمین کنفرانس ملی آموزش و توسعه سرمایه انسانی، به امور آموزش و تجهیز نیروی انسانی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان تعلق گرفت.

خانه » اقتصادی » دریافت تندیس «تجربه برتر استقرار نظام تصدیق صلاحیت و مدیریت شایستگی» توسط مجتمع مس سرچشمه رفسنجان

به گزارش خانه خشتی و به نقل از روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه، رئیس اداره برنامه‌ریزی آموزشی امور آموزش و تجهیز نیروی انسانی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان گفت: تندیس «تجربه برتر استقرار نظام تصدیق صلاحیت و مدیریت شایستگی» کارکنان شرکت ملی صنایع مس ایران در هشتمین کنفرانس ملی آموزش و توسعه سرمایه انسانی، به امور آموزش و تجهیز نیروی انسانی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان تعلق گرفت.

زهرا احمدی اظهار داشت: هشتمین کنفرانس ملی آموزش و توسعه سرمایه انسانی، از ۲۸ بهمن تا دوم اسفند ماه سال جاری در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد و این امور برای بار نخست موفق به دریافت لوح تقدیر و تندیس مذکور، در این کنفرانس ملی شد.

وی افزود: در مجتمع مس سرچشمه رفسنجان، با تفکر جهانی و عملکرد منطقه‌ای برای گذار از پارادایم آموزشی به معنای مدیریت کلاسی درس، به پارادایم ماهیت یادگیری با تمرکز بر مدیریت شایستگی و توسعه استعدادها، اقدامات متعددی در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس اداره برنامه‌ریزی آموزشی امور آموزش و تجهیز نیروی انسانی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان ادامه داد: یکی از این اقدامات، استقرار نظام تصدیق صلاحیت و مدیریت شایستگی به‌عنوان اساس و شالوده این گذار آینده‌ساز است.

احمدی یادآور شد: برای اولین‌بار مفهوم صلاحیت‌ها و شایستگی در این نظام تفکیک می‌شود زیرا براساس این نظام، صلاحیت‌ها برای فرایندها، جایگاه‌ها، عضویت در سیستم‌ها و کارگروه‌ها تعریف می‌شود، در حالی ‌که شایستگی‌ها در کارکنان بررسی و ارزیابی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در این نظام، هریک از کارکنان دارای پروفایل شایستگی خواهند بود که در راستای آن، سطح شایستگی کارکنان قابل رصد و مقایسه با صلاحیت‌های تعیین ‌شده است.

رئیس اداره برنامه‌ریزی آموزشی امور آموزش و تجهیز نیروی انسانی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان تصریح کرد: از مهم‌ترین دستاوردهای این نظام، می‌توان به فراهم‌آوردن اطلاعات دقیق از سطح توانمندی کارکنان در حوزه‌های جذب و استخدام، ارتقا، انتصاب، جانشین‌پروری و توسعه مبتنی بر شایستگی (CBT) و جابه‌جایی نام برد.

انتهای پیام//

برچسب ها:
مجتمع مس سرچشمه
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان