«برای دخترم» فصل جدیدی از فعالیت فرهنگی باشگاه مس رفسنجان را به تصویر کشید

  • شناسه خبر: 183623
«برای دخترم» فصل جدیدی از فعالیت فرهنگی باشگاه مس رفسنجان را به تصویر کشید

باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس رفسنجان با حمایت از ویژه برنامه «برای دخترم» که به همت مجله خبری رفسنجان زیبا برگزار می شود، فصل جدیدی از فعالیت های فرهنگی خود را آغاز کرد.

خانه » آخرین اخبار » «برای دخترم» فصل جدیدی از فعالیت فرهنگی باشگاه مس رفسنجان را به تصویر کشید

به گزارش خانه خشتی؛ باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس رفسنجان که بیشترین تمرکز در حوزه ورزش را داشته است، این بار حوزه فعالیت خود را از حمایت های فرهنگی گسترده تر کرده و با همکاری در برگزاری نخستین رقابت داستان کوتاه و دلنوشته «برای دخترم» که به مناسبت میلاد باسعادت حضرت رقیه سلام الله علیها و به منظور پاسداشت مقام بانوان و دختران برپا شده است، قصد دارد در این مسیر فعالانه قدم بردارد.

بدون شک حمایت از رویدادهای فرهنگی و اجتماعی، علاوه بر درخشش بیشتر پیشوند فرهنگی در عنوان باشگاه مس می تواند محرکی برای اعتلای فرهنگ باشد و با وجود این چشم انداز، باشگاه صنعت مس رفسنجان جایگاه خود را در حوزه فرهنگی اجتماعی مرتفع تر می کند.

شایان ذکر است که نخستین رقابت داستان کوتاه و دلنوشته «برای دخترم» از چهاردهم آبان ماه با رونمایی مجازی از پوستر آغاز به کار کرد و اجرای آن تا شانزدهم فروردین ماه مصادف با میلاد حضرت رقیه سلام الله علیها ادامه دارد.

بنا به اعلام دبیر نخستین رقابت داستان کوتاه و دلنوشته “برای دخترم”، برگزیدگان رویداد همزمان با سالروز میلاد حضرت رقیه (س) معرفی و تجلیل می شوند.

بهناز شریفی با اشاره به اینکه مهلت شرکت در نخستین رقابت داستان کوتاه و دلنوشته “برای دخترم” به اتمام رسیده است، افزود: تا کنون بیش از یکصد اثر در هر دو بخش به دبیرخانه راه یافته و در حال پایش و تکمیل اطلاعات شرکت کنندگان هستیم.

مدیرمسئول پایگاه خبری “رفسنجان زیبا” ادامه داد: آثار رسیده از ۱۸ تا ۲۱ اسفند توسط سیدعلی میرافضلی، ایمان محمدآبادی، روح الله ابوالهادی، علی اکبر خدادادی و زهرا قدیری داوری شده و نتایج فروردین ماه سال آینده اعلام می شود.

وی افزود: این رویداد فرهنگی اجتماعی که همت مجله خبری رفسنجان زیبا با حمایت باشگاه مس رفسنجان و با همکاری روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان برگزار می شود، به منظور ارج نهادن به جایگاه دختران و زنان به عنوان یکی از ارمغان های حضرت رسول کلید خورد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
دلنوشته ای " برای دخترم" رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان