آغاز ادامه عملیات احداث مجتمع آبرسانی منطقه نوق

  • شناسه خبر: 183491
آغاز ادامه عملیات احداث مجتمع آبرسانی منطقه نوق

با پیگیری های حجت الاسلام جلالی نماینده مردم  رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی و فرماندار رفسنجان ، دستگاه حفاری در محل مستقر و  بزودی عملیات حفر چاه نوق شروع میشود .

خانه » آخرین اخبار » آغاز ادامه عملیات احداث مجتمع آبرسانی منطقه نوق

به گزارش خانه خشتی؛ چرخ انداز مدیرعامل شرکت آب فاضلاب شهرستان رفسنجان در حاشیه آغاز عملیات حفر چاه شماره ۴ در منطقه نوق اظهار داشت: با پیگیری های حجت الاسلام جلالی نماینده مردم  رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی و فرماندار محترم ، دستگاه حفاری در محل مستقر و  بزودی عملیات حفر شروع میشود .

وی افزود: در این منطقه چهار حلقه چاه جهت تامین آب شبکه های شمس آباد ، اسماعیل آباد،و مهدی آباد پیش بینی شده است که آب استحصالی از این چاهها تماما به یک مخزن منتقل و از مخزن اصلی که احداث شده است به سایر مخازن روستاهای منطقه تقسیم خواهد شد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب رفسنجان در پایان گفت: طی یک برنامه ریزی، کلیه روستاهایی که شبکه آب خودگردان دارند، باید شبکه را به شرکت آب و فاضلاب تحویل دهند این موضوع یک تکلیف قانونی است که باید هر چه سریعتر انجام شود .
شرکت آب و فاضلاب بر اساس قانون وظیفه تامین وتوزیع آب به کلیه ی روستا ها را بر عهده دارد و لذا باید آب استحصالی از چاهها تماما به یک مخزن منتقل و از این مخزن تمامی روستاهای منطقه تامین آب میشود و خوشبختانه قسمت اعظم پروژه تامین آب منطقه نوق شامل احداث مخازن اصلی و احداث بیش از ۱۵ کیلومتر خط انتقال انجام شده است و با تکمیل کارهای باقیمانده مشکل تمامی روستاها برطرف خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
حفر چاه حفر چاه شماره ۴ در منطقه نوق شرکت آب و فاضلاب رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان