اولین رویداد استارت‌آپی مرکز نوآوری شهید ستاری رفسنجان برگزار می‌شود

  • شناسه خبر: 183487
اولین رویداد استارت‌آپی مرکز نوآوری شهید ستاری رفسنجان برگزار می‌شود

رئیس شورای راهبردی مرکز نوآوری و شتابدهی شهید ستاری رفسنجان گفت: «اولین رویداد استارت‌آپی صنعت مس» در اسفندماه برگزار می‌شود.

خانه » آخرین اخبار » اولین رویداد استارت‌آپی مرکز نوآوری شهید ستاری رفسنجان برگزار می‌شود

به گزارش خانه خشتی؛ محمدرضا صاحبی با اعلام این خبر اظهار داشت: اولین رویداد استارت‌آپی این مرکز با پذیرش و جذب ایده‌های خلاقانه و نوآورانه مبتنی بر چالش‌ها و نیازهای فناورانه صنایع پایین‌دستی مس، صنایع دستی مس، گردشگری و گردشگری صنعتی برگزار خواهد شد.

وی با تاکید بر نقش مهم چنین رویدادهایی در ایجاد روحیه کارآفرینی در جامعه، به اهداف برگزاری «اولین رویداد استارت‌آپی صنعت مس» اشاره و عنوان کرد: اشتراک‌گذاری توان نخبگان داخل کشور با توجه به ظرفیت‌های مردمی و یافتن راه‌حل‌های نوآورانه و مشارکتی برای شناسایی چالش‌ها، نیازها و فرصت‌های صنعت مس و پاسخ‌گویی به چالش‌ها و فرصت‌های موجود، از اهداف برگزاری این رویداد است.

مدیر اتوماسیون صنعتی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان یادآور شد: ثبت‌نام در رویداد استارت‌آپی صنعت مس، به‌منظور تبدیل ایده به کسب‌وکار از هشتم بهمن‌ماه جاری آغاز شده و تا چهارم اسفندماه ادامه خواهد داشت.

رئیس شورای راهبردی مرکز نوآوری و شتابدهی شهید ستاری افزود: ایده‌های برتر در تاریخ ششم اسفندماه معرفی می‌شوند و کارگاه‌های توانمندسازی در تاریخ‌های ۸، ۹، ۱۲ و ۱۳ اسفندماه برگزار خواهد شد.

به گفته صاحبی، نفرات برتر رویداد پس از داوری نهایی، در تاریخ ۱۵ اسفندماه معرفی می‌شوند و برای تیم‌ اول ۹۰میلیون ریال، برای تیم دوم ۷۰میلیون ریال و برای تیم سوم ۴۰میلیون ریال جایزه نقدی در نظر گرفته شده است.

رئیس شورای راهبردی مرکز نوآوری و شتابدهی شهید ستاری رفسنجان خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان برای حضور در این رویداد استارت‌آپی می‌توانند به آدرسِ http://www.tech.nicicoporta.com مراجعه و ثبت‌نام کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره‌تلفن: ۳۴۲۶۶۹۱۱-۰۳۴ (یا واتس‌اپ با شماره ۰۹۳۶۸۰۱۱۵۷۲) تماس بگیرند.

انتهای پیام/

برچسب ها:
اولین رویداد استارت‌آپی رفسنجان مرکز نوآوری شهید ستاری رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان