مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمان مطرح کرد؛

قریب به ۲۷۰ جایگاه سوخت فعال در استان داریم

  • شناسه خبر: 183135
قریب به ۲۷۰ جایگاه سوخت فعال در استان داریم

در حال حاضر قریب به ۲۷۰ جایگاه سوخت فعال در استان داریم و  ۱۲۰ جایگاه دیگر هم داریم  که تعدادی در حال صدور موافقت اصولی هستند و حدود ۵۰ جایگاه در حال ساخت است که تا چند ماه آینده افتتاح خواهند شد.

خانه » آخرین اخبار » قریب به ۲۷۰ جایگاه سوخت فعال در استان داریم

به گزارش خانه خشتی؛ سیدباقر نورالدینی در حاشیه افتتاح سی و نهمین جایگاه سوخت در شهرستان رفسنجان اظهار کرد: در ایام الله دهه فجر امروز شاهد افتتاح سی و نهمین جایگاه سوخت شهرستان رفسنجان هستیم امیدواریم در راستای سوخت رسانی مطلوب گام های برداریم.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمان افزود: در حال حاضر قریب به ۲۷۰ جایگاه سوخت فعال در استان داریم و  ۱۲۰ جایگاه دیگر هم داریم  که تعدادی در حال صدور موافقت اصولی هستند و حدود ۵۰ جایگاه در حال ساخت است که تا چند ماه آینده به بهره‌‌برداری و افتتاح خواهند شد.

نورالدینی عنوان کرد:  عمده این جایگاه های با سرمایه گذاری شخصی و بعضی مجتمعات خدمات رفاهی که از امکانات راهداری و حمل و نقل جاده ای و بخشی از تسهیلات دولتی استفاده کردند.

وی خاطرنشان کرد: با راه اندازی این جایگاه ها در بحث تعداد جایگاه‌ها جزو اولین استان‌ها در کشور  محسوب می شویم.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمان گفت:  انبارهای شرکت نفت رفسنجان تدارکاتی، صادراتی و محلی است، هم تأمین فرآورده‌های محلی و هم تداراکتی‌ دارد و چند منطقه همجوار تا خراسان از انبار رفسنجان بارگیری و ارسال می‌شود، حتی بار صادراتی از انبارهای کرمان و رفسنجان در خصوص بنزین و فرآورده‌های دیگر داریم و مشکلی نداریم.

انتهای پیام/

برچسب ها:
افتتاح جایگاه سوخت داوران دهه فجر رفسنجان نورالدینی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان