اکران فیلم های فجر در رفسنجان با رعایت دقیق دستورالعمل های بهداشتی/ خرید بلیت فقط به صورت اینترنتی امکانپذیر است

  • شناسه خبر: 183085
اکران فیلم های فجر در رفسنجان با رعایت دقیق دستورالعمل های بهداشتی/ خرید بلیت فقط به صورت اینترنتی امکانپذیر است

مدیر عمارت گلستان امین از اکران فیلم های سی و نهمین جشنواره فیلم فجر در رفسنجان با رعایت دقیق دستورالعمل ها و جمعیت محدود خبر داد

خانه » آخرین اخبار » اکران فیلم های فجر در رفسنجان با رعایت دقیق دستورالعمل های بهداشتی/ خرید بلیت فقط به صورت اینترنتی امکانپذیر است

به گزارش خانه خشتی؛ اکبر غلامرضایی با اشاره به اکران روزانه فیلم های بخش سودای سیمرغ در دو سانس جداگانه، گفت: بدلیل محدودیت های کرونایی تنها ۳۰ درصد ظرفیت سالن را برای حضور تماشاچیان جشنواره سی و نهم در رفسنجان اختصاص داده ایم.

وی افزود: تمامی ضوابط بهداشتی از قبیل فاصله گذاری اجتماعی و ضدعفونی مستمر سالن بین سانس ها هنگام نمایش فیلم ها رعایت می شود و انتظار داریم تا پایان ضمن رعایت همه دستورالعمل های ستاد مقابله با کرونا اوقات خوشی را برای مخاطبین سینما رقم بزنیم.

مدیر سینمای رفسنجان با اعلام آمادگی از میزبانی سینما در سال های آتی برای برگزاری رویدادهای ملی و استانی، اظهار کرد: ان شاء الله بتوانیم با حمایت دوستداران فرهنگ و با رفع معایب و نواقص در سینمایی که نزدیک به یکسال اکران نداشته است، از این فرصت که کمتر پیش می آید، طی سال های آینده استفاده کنیم و میزبان خوبی باشیم.

غلامرضایی با تأکید بر اینکه امکان خرید بلیت در باجه سینما به صورت حضوری وجود ندارد، گفت: شهروندان محترم می توانند با مراجعه به سایت های سینما تیکت، ایران تیکت و گیشه هفت به نشانیcinematicket.org, irantic.com و gishe7.ir برای خرید بلیت اقدام کنند.

مدیر عمارت گلستان امین در پایان ضمن تبریک گرامیداشت ایام الله دهه فجر، از حمایت فرمانداری، اداره ارشاد، مجتمع مس سرچشمه، انجمن سینمای جوانان و ستاد خبری سی و نهمین جشنواره فیلم فجر در رفسنجان تشکر کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
اکران فیلم های فجر رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان