در هفتمین روز از دهه مبارک فجر صورت گرفت؛

افتتاح طرح های عمرانی بخش فردوس و نوق رفسنجان + تصاویر

  • شناسه خبر: 183072
افتتاح طرح های عمرانی بخش فردوس و نوق رفسنجان + تصاویر

طرح های عمرانی بخش های فردوس و نوق رفسنجان امروز شنبه ۱۸ بهمن ماه با حضور مسئولان محلی و شهرستان افتتاح شدند.

خانه » اجتماعی » افتتاح طرح های عمرانی بخش فردوس و نوق رفسنجان + تصاویر

به گزارش خانه خشتی،به مبارکی دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی صبح امروز بیش از ده طرح عمرانی در بخش های فردوس و نوق رفسنجان با حضورفرماندار و جمعی از مسئولان رفسنجان افتتاح شد.

زیرسازی و آسفالت جاده اصلی روستای جعفر آباد از توابع بخش فردوس اولین طرح افتتاحی امروز بود که به طول ۱۲ هزار مترمربع به بهره برداری رسیده است.
هزینه زیرسازی این جاده بالغ بر یک میلیارد ریال و هزینه آسفالت آن نیز با استفاده از تسهیلات بنیاد مسکن بالغ بر پنج میلیارد ریال بود است، جدول گذاری دوهزار متری این مسیر نیز هزینه نهصد میلیون ریال در برداشته است.
پارک سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با متراژ هزار متر مربع و اعتبار بالغ بر دو میلیارد ریال و پروژه آسفالت ورودی روستای رکن آباد بخش فردوس با مساحت ۱۱ هزار متر مربع و اعتبار پنج و نیم میلیار تومان بعلاوه هزینه تعریض جاده توسط خیرین این روستا نیز امروز با حضور مسئولان افتتاح شد.
آسفالت بلوار امام خمینی(ره)، جدول گذاری و آسفالت خیابان شهید علیزاده، بلوار امام علی(ع)، مانیتوینگ، زیر سازی و جدول گذاری معابر و نصب دستگاه تفکیک زباله در شهر جوادیه فلاح با اعتبار ۷ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان از محل اعتبارات شهرداری و کمک های خیرین طرح های افتتاحی امروز در این شهر بود.
زمین چمن مصنوعی به نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در روستای روانمهران نوق نیز با اعتبار ۷۰۰ میلیون تومان از دهیاری و حمایت صنایع ملی مس ایران امروز به میمنت ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/

برچسب ها:
افتتاح بخش فردوس دهه فجر نوق رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان