شهردار رفسنجان مطرح کرد؛

اجرای بیش از ۴۵۰ هزار متر مربع آسفالت در ۹ ماهه سال جاری

  • شناسه خبر: 183057
اجرای بیش از ۴۵۰ هزار متر مربع آسفالت در ۹ ماهه سال جاری

شهردار رفسنجان از اجرای عملیات زیرسازی و آسفالت بیش از ۴۵۰ هزار متر مربع ؛ معابر سطح شهر در ۹ ماهه سال جاری خبر داد.

خانه » آخرین اخبار » اجرای بیش از ۴۵۰ هزار متر مربع آسفالت در ۹ ماهه سال جاری

به گزارش خانه خشتی؛ محمد مختاری شهردار رفسنجان با اعلام این خبر گفت: در ۹ ماهه سال جاری به همت معاونت شهرسازی و امور زیر بنایی و سازمان عمران شهرداری بیش از ۵۰۰ هزار مترمربع خیابان ها و کوچه های سطح شهر زیرسازی، آسفالت‌ و لکه گیری شده است.

وی هدف از آسفالت‌ریزی معابر شهری را تسهیل در عبور و مرور و رسیدن به استانداردهای مطلوب شهری و افزایش رضایت‌مندی شهروندان عنوان کرد.

مختاری با اشاره به اجرای  آسفالت در نقاط مختلف سطح شهر بیان کرد : در ۹  ماه اول سال جاری بیش از ۱۷۰ هزار متر مکعب خاکبرداری، ۱۲۰ هزار متر مربع تسطیح و شن ریزی و ۵۴ هزار مترمربع لکه گیری  شده و همچنین تعداد ۱۶۹ کوچه و خیابان به متراژ بیش از ۴۵۰ هزار متر مربع با حداقل قیمت و با همیاری مردم و مابقی با استفاده از آورده شهرداری زیرسازی واسفالت شده است و این عملیات ادامه دارد.

شهردار رفسنجان در ادامه افزود: در کنار اجرای چندین پروژه بزرگ شهری که طی ماههای آتی به بهره‌برداری خواهد رسید، بحث ساماندهی و بهسازی معابر از جمله اولویت های کاری شهرداری است که  معاونت های شهرسازی و امور زیربنایی، خدمات شهری وسازمان عمران و حوزه اجرایی مناطق تلاش دارند در حیطه وظایف خود در این راستا فعالیت‌های مناسبی انجام دهند.

انتهای پیام/

 

برچسب ها:
اجرای  آسفالت شهرداری رفسنجان محمد مختاری
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان